Recenzie (247)
Sly (2023)
Dokument, kde se mluví vesměs jenom o Rockym a lehce o Rambovi. Vše ostatní je ignorováno. Proč mluvit o něčem, co neuspělo v USA že? Hodně špatný a nezáživný dokument.
Filmy našeho dětství - Vetřelci (2021) (epizóda)
Je to moc hezky uděláne, ale ani sebemenší zmínka o Lancu Henriksenovi a jeho geniální androidí postavě Bishopovi mě teda dost zklamala.
Ako prichádzajú sny (1998)
Nejkýčovitější film, co jsem kdy viděl. Hvězdičku za pěkný vizuál...
Cesta Čierneho mesiaca (1986)
Ve filmu se toho sice moc neděje, ale má to tu pravou osmdesátkovou atmosféru, která se nikdy neokouká a Linda Hamilton tu většinu filmu vypadá úplně jako z prvního Terminátora a to se počítá!
Zbraň (1990)
Parádní post-apo, které obsahuje vše, co mám na dobrých filmech rád. Temná atmosféra, záběry na industriální továrny, spousta šrotu a kabelů, pěkná hrdinka, drsný hlavní hrdina s robotickou rukou, perverzního souseda, Iggyho Popa a Lemmyho osobně, peckovou muziku, gore efekty a jednoho hnusnýho robota. Za mě neprávem jeden ze zapomenutých klenotů 90. let.
Dvojitý úder (1997)
Škoda trapné a zbytečné linky s "ostrovem". Jinak fajnová akční jízda...
Zlomok sekundy (1992)
Parádní, zapomenuté béčko z devadesátek se skvělým dabingem a hudbou!
Pod vodou (2020)
Není to sice nic nového, ale svým vetřeleckým sourozencům to nedělá vůbec ostudu. Super tísnivá atmosféra a vynikající hudba!
Get On Up - Príbeh Jamesa Browna (2014)
Asi tak 100000x lepší než přeceňované Bohemian rhapsody!
Klíšťata (1993)
Výborné devadesátkové guilty pleasure plné parádních praktických efektů, dementního chování postav a skvělé atmosféry. Bavil jsem se náramně.