Obľúbené filmy (10)
Stratené v preklade (2003)
Chlapci neplačú (1999)
Donnie Darko (2001)
Herci, hudba, příběh, atmosféra, vyvrcholení...vše je snad dokonalé. Mám pocit, že jsem objevil film na který jsem dlouho čekal. Kurevsky dobrej film!
Control (2007)
Po třetím shlédnutí mám jasno ve dvou věcech: První: Control je nejlepší hudební film co jsem viděl / Druhá: Miluju Joy Division!