Recenzie (5 946)
Česká RAPublika (2008)
sem velmi příjemně překvapen.rap ani hip hop nejsou zrovna můj cup of tea,ale tenhle "dokument" je opravdu velmi zábavný.Osobně mě nejvíc pobavila debata s učitelkou lingivistiky...
Odboj: Bielski partizáni (2008)
s hodnocením Odporu sem dlouho váhal.Nakonec dávám 3 hvězdy,které sou ovšem velmi pěkné (cca 70%).Obsazení bratrů Bielských je opravdu hvězdné a ve své roli nikdo vyloženě nezklamal,ovšem film sráží občasná zdlouhavost a fakt,že v některých pasážích sem se celkem nudil a nepomohla tomu ani velice slušná kamera s výpravou.Z toho co sem od Zwicka doposud viděl se jedná o nejslabší film....
Agent v ohrození (2009)
International sice není akčňák v tom pravém slova smyslu,akční scéna je tu de-facto pouze jedna,ale i přesto,že se zde více kecá než koná jedná se alespoň z mého pohledu o jeden z těch povedenějších "špionážních" akčňáku poslední doby.Clive Owen je ve své roli tradičně výborný,stejně jako Naomi Watts,kterou mám hodně rád a je škoda,že v Internationalu nedostala víc prostoru...
Klopanie na nebeskú bránu (1997)
Klepání na nebesou bránu je už skoro kultovním počinem a ačkoliv si plné hodnocení ne úplně zaslouží,z nostalgie a díky faktu,že mám tenhle film opravdu rád mile rád nadhodnotím...
Kozí príbeh - Povesti starej Prahy (2008)
s bídou dvě...vlastně ani nevim proč...
Tobruk (2008)
Na české poměry velmi solidní nadprůměr (cca tak 70%,nebo chcete-li slabší 4 hvězdy),ovšem dle ukázek sem čekal něco docela jiného.Místo toho sem dostal českou obdobu Tenké červené linie.Takové volně plynoucí,s minimem dialogů a vcelku nakonec bez nějakého nosného příběhu,kde se vlastně o žádném z "hrdinů" nic nedozvíme...
Spaced (1999) (seriál)
zatím bez hodnocení...po prvních dvou dílech bych spaced dal tak možná jednu hvězdu.Od Pegga sem čekal přeci jen trošku něco víc...uvidim,jak moc mě osloví další epizody...
Šerifovo zúčtovanie (2008)
upřímně by mě zajímalo,kam se podělo to avizované nervydrásající napětí a bouřlivá akce...ne,že by se jednalo o vyložený propadák,ale s tím co je avizováno na obalu dvd se film nestotožňuje ani na minutu...nejsem fanoušek westernů a ani po shlédnutí Appaloosy se to nezmění.V tomto ohledu se mí mnohem víc líbil jak Vlak do Yumy,tak Zabití Jesseho Jamese...slabší 3...
Spirit - pomstiteľ (2008)
vizuelně vynikající,herecky velmi dobře obsazené,dějově ovšem přinejmenším ujeté a to i na mě jakožto milovníka komiksových filmů...po prvním shlédnutí sem se místy přestával orientovat v ději a víc jak tři hvězdy dát nemůžu...uvidíme co tomu dá více zhlédnutí...
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
po prvním díle velké nadšení nepanuje...uvidíme,jestli se to stihne rozjet,vzhledem k tomu,že budou jen tři díly... edit : po druhém díle přidávám hvězdu...třetí příde na řadu zítra... edit2 : po třetím díle,který byl patrně nejlepší z celé minisérie a ve finále nechybělo trochu té nostalgie zvedám hodnocení na plný počet.(byť slabších pět).Dost možná si to tenhle trpaslík nezaslouží,ale nakonec je to trpaslík a proč ho trošku nenadhodnotit...