Recenzie (5 842)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
výborný sitcom,který sice není lepší,než "konkurenční" a podobní Přátelé,ovšem může se s nimi směle měřit...škoda,že v aktuální 4 sérii se kvalita trošku snížila,ovšem na plném hodnocení to nic nemění...
Úplná šupa (2007)
podobné hodnocení jako u Děsného dojáku...odpad film značně nadhodnocuje.Tohle bych snad nepustil ani svému největšímu nepřiteli...možná snad jedině šéfovi v práci...
Strašná haluz (2006)
škoda,že tu není ještě horší hodnocení...odpad je ještě vcelku mírné hodnocení...
Scary Movie (2000)
nemůžu si pomoct,ale tohle je jedna z posledních parodíí,na kterou se dalo koukat a opravdu sem se u ní zasmál...
Pripútajte sa, prosím! (1980)
klasika z dob,kdy parodie byly ještě parodiemi...
Svatba ve třech (2005)
příjemné pokukání...nenadchne,ovšem ani neurazí
Záplava (2007)
víceméně televizní film,který ovšem nebyl tak špatný jak sem očekával a ve finále se jednalo o docela koukatelnou jednohubku...
RocknRolla (2008)
Guy Ritchie is back!Druhej Podfu(c)k se sice nekonal,ale i tak sem se velmi dobře bavil a dávám za pět.Příběh klasicky zamotanej,fajnové obsazení v čele s Butlerem,Wilkinsonem,Rodenem a stylově studenou Thandie Newton. Je opravdu škoda,že Rocknrolla u nás nepude do kin.
Horšie ako smrť (2007)
sice sem se k tomuhle filmečku propracoval až teď,o to víc sem ale překvapen...nutno uznat,že už dlouho sem se takhle nepobavil...je škoda,že takto dobrých komedií je v poslední době opravdu málo...
Batman a Robin (1997)
ne,ne a ještě jednou ne...