Recenzie (5 861)
Redeeming Love (2022)
Docela škoda té vražedné stopáže, díky které je tu pár hluchých míst.Jinak je Redeeming love povedená romantická dobovka se slušným obsazením, která neurazí a až překvapivě slušně zabaví.Ke čtyřem hvězdám moc nechybí…65%
Někde mezi (2022)
Standardní young adult romanťárna o tom jak je láska věčná a ani smrt jí nezastaví.Pro cílovku to může být fajn jednohubka, pro zbytek to bude spíš nuda…35%
Okupace (2021)
na režijní debut a na české poměry povedená komorní polodivadelní konverzačka,která se postupem času dostane do nečekaných černohumorných až tragikomických obrátek.Snaha o to být provokativní sice ne vždy vychází úplně na sto procent,ale kdyby české filmy (nutně ne všechny ale alespoň část z nich) vypadaly a bavily takhle, nezlobil bych se...70%
Podvodník z Tinderu (2022)
já bych to s tím velebením Simona (nebo jak se to vlastně jmenuje) úplně nepřeháněl, protože to je jen prachobyčejný zmrdeček, ale nutno uznat, že vychytané to měl solidně a moc dobře věděl co chtějí ženy slyšet.Tak trochu jsem jako mnozí další čekal dokument o pár blbkách zlatokopkách, které si naběhly, ale nakonec mi jich bylo celkem líto (minimálně té sympatické Norky určitě). Jasně,že kdyby to nebyl na oko boháč, tak mu nejspíš nenaletí - protože by ho nejspíš hned "swajply" do leva - ale ani v jedné z nich sem neviděl tu klasickou vypočítavou zlatokopku. Spíš naivní ženské hledající vztah, lásku a pochopení s trochou luxusu jako bonusem. Celé je to nicméně na ukroucení si hlavy už jen třeba nad tím co je všechno možné, relativně levou zadní a jak moc naivní někteří lidé dokáží být. Dát frajerovi kterého znám pár dní/týdnu stovky tisíc dolarů protože láska vole je fakt přehnané a těžko pochopitelné a uvěřitelné zároveň...70%
A jak to bylo dál... Dokument (2022)
standardní dokument z natáčení se vším tím plácáním po zádech atd. Bylo zajímavé vidět srovnání postav kdysi a teď, stejně jako vzpomínání na Stanforda. Kdo by ale čekal, že se dozví něco o absenci Kim Catrall, nebo snad něco o tom jak těžké bylo točit úmrtí Božského (Chris Noth se tady ani nemihne) ten bude zklamán...50%
Čas čarodejníc - Season 3 (2022) (séria)
když už sem s vytrpěl druhou řadu, tak sem si řekl, že dám i tu poslední a i když je o něco málo lepší než předchozí, je nad slunce jasné, že nejsem a nebudu cílovka a tím pádem ani fanoušek téhle série. Chápu nicméně, že Čas čarodějnic má svoje příznivce podobně jako Stmívání a další podobné...40%
Nicky Larson: Agent amatér (2018)
jestli někdo dokáže v současnosti vytvořit komedii,která navazuje na tradici toho nejlepšího co ve Francii vznikalo a navíc nemá tendenci uchylovat se k lacinému humoru,pak je to právě Philippe Lacheau.Ani NIcky Larson není výjimka a podobně jako jeho ostatní kousky šlape jak má.Samozřejmě ani tentokrát si neodpustil něco lehce na hraně,ale funkční humor stále vítězí.Velkým plusem Lacheauových filmů je pak nejen velmi dobrá technická stránka,ale i to, že fungují nejen jako komedie,ale při odmyšlení si humoru by fungovaly i v rámci jiných žánrů.Larson by třeba díky slušným akčním scénám a celkem klasické zápletce v pohodě fungoval jako polobéčkový akčňák,jaké nám servíruje třeba Luc Besson.A to v dnešní době zase není úplně málo...75%
Blade Runner: Black Lotus (2021) (seriál)
mám před sebou sice ještě poslední epizodu,ale upřímně si nemyslím,že by na hodnocení měla nějak zásadní vliv.Animovaný Blade Runner si ze svého předobrazu bere primárně názvosloví a prostředí,které se povedlo a místy dokáže vytvořit slušnou BR atmosféru.Bohužel na druhé straně je ale animace postav,která mi nesedla a vypadala jako z dvacet let starého animáku.A pak taky příběh, který se sice točí okolo replikantů, ale v jádru je hodně jednoduchý a průhledný.Vzhledem k délce epizod není jedno podívání ničím proti ničemu (hlavně pro fanoušky BR),ale kdybych to neviděl,vůbec nic by se nestalo...40%
Moje nejlepší kamarádka Anna Franková (2021)
přijít s jiným pohledem na notoricky známy příběh je většinou osvěžující, ovšem v tomhle případě je výsledek někde na půli cesty. Příběh Hannah sice není o nic slabší, než příběh její nejlepší kamarádky, nicméně jeho zpracování je bohužel tuctové a jelikož podobných filmů vznikl nespočet, poměrně lehce upadne v zapomnění. Příliš mu nepomáhá ani různé skákání v čase a ačkoliv nemám nic proti nelineárně vyprávěným příběhům, tenhle konkrétní by si tu linearitu celkem zasloužil a myslím, že by mu pomohla v mnohem lepším dávkování emocí a vůbec v práci s nimi. Čím snímek sbírá drobné plusové body je zobrazení samotné Anny, která tu není za žádnou světici, ale za normální holku v pubertě se všemi plusy i mínusy...60%
Reacher (2022) (seriál)
knížky sice neznám a první film s Crusiem se mi líbil (druhý už tolik ne),ovšem nebyl zas takový problém si zjistit,že Reacher - Crusie má k tomu knižnímu docela daleko.Amazon to tak vzal od píky a řekl bych že se trefil.Reacher je (opět) oldschool detektivka,která si na nic nehraje,pro mrtvolu se tu nejde daleko a trousí se hlášky suché jako cesta.Chemie mezi hlavními hrdiny funguje na výbornou, což je zásluha i podařeného castingu.Willa Fitzgerald je nejen hezká,ale má dost charismatu na to abychom jí věřili sveřepou policistku.Alan Ritchson,který mě bavil už jako Hank v Titans pak potvrzuje, že není jen hora svalů, ale že zvládne v pohodě i hereckou stránku věci.Sem s druhou řadou.Klidně ještě letos...80%