Posledné recenzie (2 151)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Kdyby se z těch dvou filmů udělala jedna dvouhodinová akční rubačka, tak by to možná jako celek bylo fajn. Ale všechno to rádoby chytračení, filozování a snaha udělat z toho něco víc prostě působí až komicky. No a ještě ke všemu otevřenej konec, a kdo ví, jestli vůbec bude nějakej třetí díl, když už teď se tomu všichni akorát tak smějou. Co bylo v jedničce už si stejně moc nepamatuju, ale nepřišlo mi, že by to nějak vadilo. Tady stejně vesměs žádný příběh není. První hodinu se sklízí nějaké obilí, druhou hodinu se o něj bojuje. Boj je fajn, pár akčních sekvencí určitě slušně zabaví, audiovizuál je takový příjemný standard, ale to je tak vše. Ani si nechci představit, jak by to dopadlo, kdyby tohle byli vážně ty nové Star Wars.
Gentleman v Moskve - Majster okolností (2024) (epizóda)
Začátek hodně slušnej. Ano, klasické současné neduhy se opět opakují, korektnost zjevně dorazila i do revolučního Ruska...Ale jinak hodně fajn. Scénář zatím rámcově uzavírající jednu epizodu, vesměs dějově nic překvapivého, ale hodně odsýpající, s takovou mírně absurdní atmosférou a opulentním barevným prostředím, tak nějak "nenápadně" připomínající Branaghovy filmy, který měl původně i tohle režirovat a hrát hlavní roli.
Čierni baróni (1992)
Jedna z mála ČSFR kultovek, které se velkém opakují do dnes. Pochopitelně i vzhledem k tématice, která v té době byla velmi aktuální, a tvůrčí svoboda tak umožnila filmařům napravovat budovatelské filmové hříchy minulých desetiletí. Ale v první řadě kvůli natřískanému hereckému obsazení a přehršlu hlášek, kdy mnohé z nich postupem let zlidověli. Oproti Tankovému praporu, který je vesměs stylove stejný, je tohle určitě o stupeň lepší film.