Recenzie (183)
My, občané Protektorátu (2024) (seriál)
Skvělé archivní záběry a vynikající atmosférická hudba. Z vyprávění pamětníků někdy až mrazí. Škoda, že se rovnou nedozvíte i s fotkou, kdo to právě říká, i když se to ve většině případů dovtípíte na konci dílu, dle přehledu citovaných osob. Velice kvalitní dokument.
The Walking Dead: The Ones Who Live - What We (2024) (epizóda)
Tak tenhle díl se opravdu nepoved… sentimentální slátanina v naprosto čistym a zároveň rozpadajícím se domě. Jedna hvězda za těch pár zombíku.
K poctě zbraň! - 1938 (2024) (epizóda)
Pro diváky co o daném tématu nic neví je to asi v pořádku.
Zapredané dedičstvo (2013)
Často to tedy nedělám, ale po cca 20 minutách vypnuto. S nadějí, že to bude zajímavý díky Wilsonovi a Zachovi jsem se vrátil rychle na zem. Jedno velký nevtipný nic. Zklamání a nuda.
Kozub: Bez urážky! (2023) (relácia)
Kozuba mám normálně rád, ale tohle byla snůžka vtípků ze školky, kterým jsme se ani tehdá nesmáli. Jako on někdo naplní O2 Arenu a vyplodí tam tohle chudáctví? … nechápu. A to Stand upy miluju, ale tohle stand up ani nebyl. Po 50ti minutách jsem to vypnul.
Wagnerovci, Putinova tieňová armáda (2022) (TV film)
Z dnešního pohledu je hezké se koukat na to, že jak utkin, tak prigožin už chcípli a s tím i spousta Wagnerovců ukázaných v dokumentu. To zahřeje u srdce.
Ako dostať otecka do polepšovne (1978) (TV film)
Nudná a rádoby roztomilá srágora…
Největší tankové bitvy (2010) (seriál)
Hodnotim zatim jenom díl o Itálii. Naprosto průměrnej dokument. Neurazí, nenadchne.
Zahraj mi tajomne (1971)
Na tu dobu určitě dobrý. Dneska předvídatelný.
Záložní jednotka (2015)
Víc patetickejch klišé na jeden film se jen tak nevidí, ale na druhou stranu nemůžu říct, že by mě to nebavilo.