Recenzie (184)
Po prečítaní spáľte (2008)
Neskutečná sračka o ničem. Nesympatický herečky na přesdržku, děj nula a naprostá ztráta času. 1 hvězda za Malkovichovi výbuchy a rozmlácenej vibrátor.
Čierna krv (2007)
Zvláštní film s vynikajícím Danielem Day Lewisem, který nikdy nezklame a dokáže zahrát úplně všechno a vždycky jinak. Vadil mi tam dost ten flanďák a co mě vyloženě rušilo byla hudba, k filmu absolutně se nehodící.
Muži od Dunkerque (2006)
Nechápu špatný hodnocení a komentáře. Dokument sdělil to co sdělit měl. Navíc medailonky u jednotlivých veteránů mě bavili a byli zajímavé, což mi ve spoustě jiných dokumentů chybí. Za mě dobrý.
Návrat mistrů (2005)
Krásný vzpomínky na super partu. Jenom tu osmdesátkovou hudbu z Macgyvera si mohla produkce v roce 2005 odpustit.
Z metropole (2006) (relácia)
Legendy lokálu a tajemství pražských dvorků jsou moje nejoblíbenější relace. Jako rodilý pražák se občas dozvím velice zajímavý věci, historie míst a lidí a zároveň i novinky z města. Nízký hodnocení tady můžou dávat jenom zakomplexovaný burani co neviděli Prahu ani z rychlíku...
Úplně debilní zprávy (2018) (relácia)
Za kozy
Tammy (2014)
Nesympatickej, vypatlanej, hnusnej, drzej a tlustej buran Tammy mě iritoval asi ani ne do půlky filmu, pak jsem to přestal sledovat. Odpad nedám jenom kvůli white trash začátku, ale i tak je to spíš jenom z lítosti.
Goldbergovi (2013) (seriál)
Nesympatická, uřvaná židovská rodina, která mě vždycky irituje jakmile přijde na obrazovku.
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
Jednim slovem. Brutál.
Drsná Planina (1979)
Musím přiznat, že mně to bavilo. Pro mně velice věrný film z poválečných let v pohraničí. Líbilo se mi, jakoby se Jaroslav Soukup snažil odprostit od ideologie a snažil se natočit normální film, což velice cením. SPOILER (Například scéna s Únorem 48 a smrtí kamaráda, kde se komunistický den vítězství naprosto přešel). Období po válce v Sudetech mně vždycky zajímalo a vlastně i fascinovalo, takže za mně dobrý =)