Recenzie (1 482)
Walking Dead - Season 11 (2021) (séria)
Tahle série už je těžký průměr.
Bojová loď (2012)
Blbost. Ale koukatelná.
Walking Dead - Season 10 (2019) (séria)
3,5* a to více méně z nostalgie. Už se to dostává někam, kde to vůbec nemělo být.
Walking Dead - Season 7 (2016) (séria)
Musím říct, že tahle série mě hodně bavila. Jeffrey se snad pro tu roli narodil. Já toho chlapa (Negan) nenávidím, ale zároveň je tam obrovský respekt. Neuvěřitelný.
Walking Dead - Season 6 (2015) (séria)
Lepší díly střídají ty horší, ale zase se to trochu zajímavěji rozjíždí. Hlavně ten závěr (posledních 5 dílů) je hodně dobrý.
Walking Dead - Season 3 (2012) (séria)
Jednoznačně se přidalo na drsnosti - detailní záběry na rozšlapané hlavy téměř v každé epizodě.
Grinch (2018)
Letos to u nás doma jede každý den 2x, takže snad ani jiné hodnocení dát nemůžu.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Animace úchvatná, po technické stránce naprostá dokonalost. Některé záběry jsou už teď ikonické a zapsané zlatým písmem. Není nic lepšího. Jen mě to moc nebavilo. První díl je v tomto ohledu zajímavější. Prostě trochu nuda. Příběh taky není úplně bůhví jakej. Každopádně na trojku se určitě podívám a zajdu i do kina
Hra na oliheň: Výzva (2023) (relácia)
Jediné s čím mám problém je fakt, že se popírá základní myšlenka původní série, a to ta, že každý má stejnou šanci. Zatímco v této reality show jdete loupat brambory a najednou máte možnost vybrat jednoho soutěžícího, kterého vyřadíte. Prostě jen tak. Jinak je to velmi povedený a závěrečná hra dokonalá.
Arthur zachráni Vianoce (2011)
Trochu zběsilé (vzhledem k tomu, že je to primárně určené pro děti), ale jinak super.