Recenzie (1 480)
Walking Dead - Season 10 (2019) (séria)
3,5* a to více méně z nostalgie. Už se to dostává někam, kde to vůbec nemělo být.
Walking Dead - Season 7 (2016) (séria)
Musím říct, že tahle série mě hodně bavila. Jeffrey se snad pro tu roli narodil. Já toho chlapa (Negan) nenávidím, ale zároveň je tam obrovský respekt. Neuvěřitelný.
Walking Dead - Season 6 (2015) (séria)
Lepší díly střídají ty horší, ale zase se to trochu zajímavěji rozjíždí. Hlavně ten závěr (posledních 5 dílů) je hodně dobrý.
Walking Dead - Season 3 (2012) (séria)
Jednoznačně se přidalo na drsnosti - detailní záběry na rozšlapané hlavy téměř v každé epizodě.
Grinch (2018)
Letos to u nás doma jede každý den 2x, takže snad ani jiné hodnocení dát nemůžu.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Animace úchvatná, po technické stránce naprostá dokonalost. Některé záběry jsou už teď ikonické a zapsané zlatým písmem. Není nic lepšího. Jen mě to moc nebavilo. První díl je v tomto ohledu zajímavější. Prostě trochu nuda. Příběh taky není úplně bůhví jakej. Každopádně na trojku se určitě podívám a zajdu i do kina
Hra na oliheň: Výzva (2023) (relácia)
Jediné s čím mám problém je fakt, že se popírá základní myšlenka původní série, a to ta, že každý má stejnou šanci. Zatímco v této reality show jdete loupat brambory a najednou máte možnost vybrat jednoho soutěžícího, kterého vyřadíte. Prostě jen tak. Jinak je to velmi povedený a závěrečná hra dokonalá.
Arthur zachráni Vianoce (2011)
Trochu zběsilé (vzhledem k tomu, že je to primárně určené pro děti), ale jinak super.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Asi takhle - hejtit tenhle film je hrozně snadný - dělá to totiž každý. Ale ruku na srdce - mně se to líbilo. A ač Duna je kvalitativně někde úplně jinde, já jsem se u RM více bavil. Jasný, můžeme se bavit o otravných zpomalovačkách, jednoduchým ději a trapné motivaci postav (pojď bojovat - ne, nejspíš ne - můžeš se pomstít - tak jo, jdu do toho), ale když tohle hodíš za hlavu, protože si chceš film užit a ne proto že je to Snyder a toho budeme hejtit, tak ten film bude uspokojivý. Některé pasáže jsou fakt super a nabízí daleko víc než co SW pod Disneym. Takže výborných 70% Jednoznačně by to chtělo velké plátno, to by hodnocení výrazně pomohlo. A na slibovaný R střih se vyloženě těším.
V pasti: Barcelona (2023)
S původním konceptem se to nedá absolutně srovnat.