Recenzie (289)
Trainspotting (1996)
Nejlepší film o drogách co jsem kdy viděl , komediální a přesto neztrácí veškerou svojí vážnost.Všechny hlavní postavy podaly výborné výkony.
Arachnid (2001)
Tak tohle se fakt nepovedlo utahaný příběh s blbě vypadajícími rádoby pavouky , dávám jednu hvězdu za tu scénu s klíšťaty co se zarývají pod kůži
Hostel 2 (2007)
Mrzí mě že se Hostel 2 dostal na nižší příčky. Mě se líbil stejně jako první díl. Opět to nechutně vypadající prostředí a stejně nechutné scény. Většině lidí to přijde dost stupidní ale skrze růžové brýle se to dá skousnout.
13 (2010)
Pěkná práce , hra o velké peníze ve které jde samozřejmě o lidské životy . Mě se herecké výkony celkem líbili , až na ten utahaný začátek je to hezká podívaná které nechybí napětí .....
Katka (2009)
Jiné hodnocení než pět dát nemohu , málokterý snímek nám dovolí nahlédnout do tak smutného příběhu ,který dokazuje jaký mají drogy destruktivní dopad na člověka a i na celou společnost
Vyháňač diabla (1973)
Kultovní horor o dvanáctileté dívce posednuté ďáblem. Jeden z mých nejoblíbenějších hororů, klasika která stále dokáže i po tak dlouhé době děsit dnešní diváky. Dechberoucí atmosféra, na tu dobu vynikající efekty a hlavně výborný herecký výkon Lindy Blair.
Schradni! (1996)
Já musím dát čtyři, v tomhle filmu jsem našel velké zalíbení, sice nedisponuje něčím nadprůměrným ale vše nahrazuje skvělá zápletka chlapíka který díky zlé kletbě nezastavitelně hubne.
Studená jazda (1993)
Jedna z nejlepších komedií vůbec, určitě se vryla do paměti mnohých diváků. Srandovní scénky a hlavně nezapomenutelné hlášky
Vec (2011)
Přesně splnil moje požadavky , výborné efekty , příběh a zajisté originální mutační scénky , určitě by si zasloužil víc než jen 61 % . Nekompromisních pět
Posledný skaut (1991)
Tenhle film jsem si hned na poprvé oblíbil ty hlášky jsou fakt žrádlo ,člověk se tomu upřímně zasměje , přikláním se k většině , dávám pět