Recenzie (289)
Walker Texas Ranger 3: Deadly Reunion (1994)
Tomuhle filmu jsem se dokázal jen vysmát .......
La cara oculta (2011)
Fascinující příběh . Parádní zápletka která mě víc než překvapila. Ty herečky mi teda moc neseděli ale i tak dávám pět
Hnev duší (2004)
Westernový horor se jen tak nevidí ale zas tak špatné to nebylo , film sice občas nabídne pár pěkných "lekaček " a nějakou tu krvavou scénku jenže to je asi tak všechno , špatné herecké výkony a zcela nudný příběh
Monštrum (2003)
"Zrůda" je určitě jedním z nejpůsobivějších krimi filmů podle skutečnosti. Herecké výkony obou hlavních postav jsou více než dobré a samotný příběh je také výborný. Co je schopna udělat žena na absolutním dně když potká životní lásku ? Oscar pro Charlize Theron je zcela zasloužený.
Někdo tam dole mě má rád (2008)
Na české poměry celkem slušný výkon, ze začátku se jedná spíš o psychologický nátlak ale pak se rozjede pravý masakr plný utrpení a zvráceného násilí ale i přesto film ještě mnoho postrádá .
Temný rytier (2008)
I když jsem nikdy nebyl fanouškem Batmana tak musím dát pět za kameru ,vizuální efekty a samozřejmě výborné herecké výkony
Gran Torino (2008)
Čekal jsem takové to nudné táhnoucí se drama ale k mému údivu jsem bedlivě sledoval každou sekundu. Válečný veterán Walt prošel v životě tolik hnusu že už v sobě nemá ani špetku přívětivosti a tím si mě asi získal nejvíc, jeho postava byla prostě skvělá, stejně jako zápletka starej zatrpklej vdovec vs "Hmongské" gangy.
Wrestler (2008)
Nejlepší role jakou mohl Mickey Rourke dostat a také zahrál jí na výbornou , perfektní ukázka toho že každá sláva jednou pomine a vyrovnat se s těžkými životními situacemi není žádná procházka růžovým sadem. Velmi emotivní po všech stránkách .Jasně zasloužených pět.
Faunov labyrint (2006)
Od začátku jsem nevěděl zda koukám na pohádku ,horor , nebo snad válečný film. Ale nic to samozřejmě neubírá na kvalitě příběhu ,který je podle mě více než promyšlený , nacpat do jednoho snímku vojáky , partyzány ,nadpřirozené bytosti to chce určitě dost filmařské odvahy ...pro mě čtyři
Uvnitř (2007)
Byl jsem nadšený , tolik krvavých scén a navíc všechny ve světlém domě s bílými stěnami ,každý milovník hororů bude jistě potěšen .Ale těhotné ženy by se měly tomuto snímku jistě vyhnout :)