Recenzie (170)
Amar (2017)
Poslední dobou se mi španělské filmy líbí. Herci sympatičtí, děj klasické zlomené srdce. Přijela z vesnice, zamilovali se, on chtěl pauzu, ona šla dál, on žárlil, pauzu už nechtěl.... Bla bla bla... Závěrečný sex na usmířenou (s kondomem pro jistotu :D) PS: Maria Pedraz má hezkou postavu.
White Girl (2016)
Hlavní postava mi připadla strašně nesympatická. Děj se odehrává mezi nižšími sociálními skupinami v USA, a to zřejmě nutně musí obsahovat sex, drogy a smutný příběh. Samotný děj je pak zklamáním. Holka se přestěhuje, najde kluka na sex, pak ovšem začne fetovat, protože je kluk dealer. Kluka chytí a holka začne svoji kokainovou/šuk*cí jízdu o záchranu týpka ve které "spotřebuje" zboží, které měla za dealera vrátit dodavateli. Budete se smát, budete brečet a budete se smát. Nebudou chybět scény typu "kouření šéfa druhý den v práci", "neoholené podpaží", "mám malá prsa a všem je ukážu", "čůrám a sedám si na prkénko", "šňupání koksu z penisu", "sex s šéfem", "sex s kamarádkou" , "sex s advokátem", "vražda dodavatele dealera" a moje nejoblíbenější "hloupá holka zjistí, že je hloupá ve škole v lavici"...
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Super.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Perfect.
Ach, Ramono! (2019)
Rumunska produkce a min nudné, než český film. Musím dát * navíc. Děj: "Smyslem života je blowjob." :-)))
Green Book (2018)
Povedený film.
Modré diamanty (2018)
4 vtipné scény, jinak nuda.
Donbas (2018)
Konečně fil o tom, jak to tam funguje.
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Povedený rodinný seriál. Připomíná mi hvězdnou bránu.
Lost in Space (1965) (seriál)
Dvě hvězdy. Odpad to prostě není.