Recenzie (170)
Prekliatie žltozeleného škorpióna (2001)
Ty dialogy nemají chybu...
Twin Peaks (1992)
Největším požitkem byla ta černobílá podlaha podlaha....
Mulholland Drive (2001)
°°U Lynche bych ocenil 3 věci. Kameru, střih a nesmysluplnost.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
°°Některé díly slabší, jiné NEJLEPŠÍ. V celku jednoznačně nej seriál všech dob. 1000% Doporučuji (budete, brečet, budete se smát, změní Vám to život)!!!!!!!°° PS: "LEGEN - wait for it, and I hope you're not lactose-intolerant because the second half of this word is - DAIRY!"
Strieľajte na Francúzov! (2003)
Úžasné hlášky, francouzská komedie, má to spád atd. Nevím, co víc od komedie čekat. Prostě klasika na zasmání. Během jedné vykrádačky se frantíci zapletou do mocenských bojů chicagského podsvětí, pronásleduje je FBI a poštvou proti sobě hispánský gang a aby toho ještě nebylo málo, tak jeden z nich má na krku vraždu a další ráno jsou všichni v televizi. Prostě je to šílený, jak celý film! 80% za skvělou zábavu a obsazení.
Drž hubu! (2003)
Asi nejoblíbenější komedie. Navíc francouzským filmům fandím! 100% "Méééérd!"
RRRrrrr !!! (2004)
°°Gerardova nejhorší role. Je to stupidní, idotské a odcházím zvracet! (1 hvězda za hvězdné obsazení do té pípčoviny)
Gran Torino (2008)
°°Pěkně natočený snímek, nic víc, nic míň...
Pyramida (1996)
Piere dokázal, že v pornu nemusí jít jen o to pěkně někoho "vydrtit", ale, že to má i děj a vtipné dialogy (jestli to tak lze nazvat).
Chalani to tiež chcú... a stále (2002)
°°Německá komedie, co víc říct...