Recenzie (170)
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
°° Každý díl jsem viděl dvakrát a společně s HIMYMem jsou to pro mě ty nej seriály. Tak propracovaný námět dokazuje obrovskou představivost autora s penězi od HBO jí dovádí k dokonalosti.
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
°° Skvělý seriál ve stylu supernatural-drama! Jen nevím, kdo ten název tak hloupě přeložil. Celkově nechápu, co to u nás za joudy překládá názvy k filmům a seriálům.
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
°° Spousta majitelů a kuchařů se bojí pravdy. Tento pořad jí nabízí.
S Talianom v kuchyni (2009) (relácia)
°° Je radost jej sledovat a dívat se, jak je pro Italy jednoduché vařit, a hlavně s jakou lehkostí a radostí to dělají.
Simpsonovci (1989) (seriál)
°° Nesmrtelní!!!!
Talk show Jana Krausa (2010) (relácia)
°° Když jej vidíte na živo a nebo v televizi, tak je to pořád pěkná podívaná. Klaus je prostě klasika ČR. Škoda jen, že ty kamerové záběry naších televizí jsou tak ubohé.
Hrdinovia (2006) (seriál)
°° Prostě průměr, možná je to dubbingem. Když není co dělat, tak se to dá pustit, jako kulisa. Některé díly stojí i za shlédnutí.
Vitajte v džungli (2003)
°°°Zajímavé záběry divoké přírody + občas vtipné hlášky po dvou deci vína...
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
°°Popravdě se mi to líbilo, jako celek, jako film, jako pokračování, jako Harry Potter, a taky souhlasím s názory, že to správně roztrhli na dva díly.
Sociálna sieť (2010)
°°Nelehké téma, ale co se týče zpracování, tak se to povedlo. Nejde o to, kdo to začal, ani kdo je ten zlý, dokonce ani kdo je ten špatný, ale o to, jak to bylo a je.