Recenzie (2 100)
Falling Skies (2011) (seriál)
S1: Velmi slusne postavy, prostredie, emzaci i vobec. Minusom je tak trochu nuda. I ked to bolo len 10 epizod, akoby to nemalo dostatocne tempo a moj zaujem o problemy jednotlivych postav i celeho pozadia okupacie rychlo klesal. // Po S1 som videla len časť s2 a pilot s3 a nesledujem ďalej a klesám s hodnotením.
Jana Eyrová (2011)
Herci vyborni, ale kazdy sam. Pre mna vsetko zlyhalo na nulovom budovani uveritelnosti vztahu. Pochopitelne nepotrebujem, aby sa na seba vrhali a ano, vela si mozem dokreslit sama, ale tri kratke a nezaujimave rozhovory jednoducho nestacia.
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Vražda v Orient exprese (2010) (epizóda)
2010? Ahaa, som si hovorila, ze je ten Poirot i finish akysi... iny.
Wilfred (2011) (seriál)
Je cool vidiet Wooda v serialovom svete. Ale Wilfred mi vadi a vobec, celkovo mi ani jedna postava nie je sympaticka a nesmejem sa, a tak to po 1x02 vzdavam.
Moon (2009)
Dobry napad a dobry Rockwell, ktoreho som doteraz prilis nemusela. Predsa som sa ale trochu nudila a znovu to vidiet nemusim.
Zdrojový kód (2011)
Nestotoznujem sa uplne s vedou v pozadi a dej vo vlaku sam o sebe nie je nijak vynimocny a mohol byt akcnejsi a zaujimavejsi, ale... niiice. Dej ma vtiahol, nenudil a zaujimal. A herci su vybrani skvele, obzvlast Farmiga.
Princ a pruďas (2011)
Stupidné. Nie zábavne.
Včera v noci (2010)
Dobre vybrani herci a dej mi neostaval lahostajny.
Sucker Punch (2011)
Vizualne ubercool. Ma to vsetko, rozne krasky, zbrane, anime prvky, zombikov, skretov, robotov, nacistov, dokonca draka! A mna to polovicu casu nudilo. Jak sa im to preboha podarilo!?
Orol Deviatej légie (2011)
Vobec to nie je zle. A nie je to ani nudne. Herci su fajn a ich osud nie je lahostajny. Ale ked na to pozeram spatne, bola to len prijemne stravena skoro dvojhodinka, ziaden zazrak.