Recenzie (2 095)
Jadro (2003)
Pozerala som to len popri stihani terminu na projekt do skoly a vyzeralo ako nenarocna ptakovina, ktoru by som si kludne pustila znova. :)
Som číslo štyri (2011)
Prvu hodinu dvadsat kludne pretocte, ziadna akcia, dokopy ziaden dej a otravni herci. Poslednych 20 je akurat na tri hviezdicky. Neme filmy ale mali nieco do seba...
Prvý alebo druhý (2010)
Na tých Lisiných citátoch som sa celkom bavila. Celkovo som pri pozeraní nijak netrpela, príjemný filmík.
Čierna labuť (2010)
Este vlastne vobec neviem, co si myslim o filme... ale Portman Oscara ziskala pravom.
Čarodejník z krajiny Oz (1939)
Absolutne netusim, ako je to mozne, no videla som to az v roku 2011. Pekna jednoducha rozpravka s ponaucenim a pesnickami, na tu dobu uzasnymi efektami. Nejaky vrucnejsi vztah som si k tomu nevytvorila a chvilami som pri tom zaspavala, z coho ma vytrhavalo len zatahovanie Dorothy. :)
Láska z Telerána (2010)
Par peknych a vtipnych momentov. Ale to pobiehanie a frflanie medzi nimi...
Kauzy podle Kate (2011) (seriál)
S2: No, byt takato prva seria, asi to dalej nepozeram. //S1: Svižný, zaujímavý a vtipný seriál o tom, ako sa pre každého dá nájsť ten správný medík na namazanie okolo pusy. :) S postavavami, s ktorými si divák vie ľahko vybudovať pozitívny vzťah. Ak by bola s2, určite pozerám ďalej.
Chalan na hranie (2009)
Ziadnu hlboku myslienku som necakala, ziadnej sa mi nedostalo. Takze spokojnost, no nie?
Mechanik zabijak (2011)
Nie zle, ale dokopy nicim zaujimave.
Neriadená strela (2010)
Roztomile a len trosicku otravne.