Recenzie (2 104)
Profilovač - Ouroboros (2021) (epizóda)
Cunninga môžem, mrzí ma, že tu je až paródiou.
Star Trek: Discovery - Season 3 (2020) (séria)
Tuto uz som nedopozerala. Dobrodruztva doplnene o emocionalnu stranku boli fajn, ale ked sa celu dobu len bavia o pocitoch a obcas pridaju nejaku strielacku a ked nove postavy stoja za prd... Skoda, no.
Godzilla vs. Kong (2021)
Ak vydržíte celý ten nonsense a zbytočnosť otravnej Russell rodinky a ansáblu, hongkongská odmena stojí za to. Super svetielka. A malá Jia bola rozkošnosť sama. Inak predošlú Godzillu som videla v kine s Dolby Atmos zvukom, táto časť by snáď bola schopná spôsobiť zemestrasenie v celom kine.
Veřejné lži (2019)
Solidné. Osobne mi chýbal asi len nejaký bomba moment pre novinára, že áno, neverili sme ti, ale s príchodom Gun na scénu si opäť kráľ.
Čas čarodejníc - Episode 3 (2018) (epizóda)
Niekde tu som so sledovaním prestala. Goode je sexy, ale zbytok príbehu... začalo to skĺzať do toho, ako sa rôzni starešinovia chystajú možno niečo robiť a donekončena hádzať slovné náznaky. Strašne otravné. Celý seriál mi tak prišiel ako fajn ústredná idea, len neveľmi dovymyslená cesta k cieľu.
Falcon a Zimný vojak - Díler moci (2021) (epizóda)
Ono príbeh slušne napreduje a bola tam aj akcia... ale cibrehy hrozne som sa nudila. Dopozerala som to s troma prestavkami na aliexpress a facebook a podobne nedolezite hovadiny.
Maškaráda čili Fantom Opery (2009) (divadelný záznam)
Osobne sa mi Soudné sestry páčili o trochu viac, možno pretože som ich v Dlouhé videla ako prvé a boli veľkým príjemnym prekvapením, takže pre ich Maškarádu som už mala nejaké očakávania. No stále je to veĺmi fajn a osobne som zašla opakovane.
Troll Bridge (2019)
Nie je to moja obľúbená poviedka a nebude to môj obľúbený film, ale musím im uznať, spracovanie pre TV solídne.
Run Rincewind run! (2007) (amatérsky film)
Keďže kvôli ňákym problémom s copyrightmi videá z netu posťahovali, našla som len ňáku verziu, ktorá končí, keď sa odčaruje z lesa. Dej do tej chvíle nijak vtipný ani zábavný nie je, ale musím uznať, že les je to veľmi pekný, so všetkým tým kapradím (a žíadnymi pavúkmi na dohľad).
Raya a posledný drak (2021)
Peknučké postavy bez použitia priveľa ružovej. Draci, voda, zeleň, priateľstvo, trocha akcie... príjemnučké.