Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Skupina troch mladíkov plných sily a smädu po ženských telách sa preháňa na motorkách krajinou. Znásilňujú ženy, páchajú výtržnosti a utekajú polícii. Zbitá a znásilnená žena doktora - veterinára, v manželovi prebudí túžbu po vendete! Začína sa štvanica veterinár verzus zločinci. (brutale)

Recenzie (11)

EdaS 

všetky recenzie používateľa

Motor Psycho má blíž k Faster, Pussycat! Kill! Kill! než k novějším meyerovinám jako Vixen! či Supervixens - spojuje je černobílý obraz, spousta bezúčelného násilí a hlavně ženské postavy jsou stále oblečené - takže jde o skoro klasický akčňák o pomstě. Naštěstí je míra ulítlosti pořád nad běžným průměrem a člověk se tak nenudí (pokud si zrovna hlavní ženská hrdinka nevylívá srdce nad svým těžkým osudem). ()

Martin741 

všetky recenzie používateľa

Russ Meyer je mne teda neznamy rejza, a docital som sa , ze bol milovnikom zien a miloval kozy a prdelky. Teda u koz sa nejednalo o faunu, pochopitelne. Je to len typicky sedivy, sivy, nudny a hodne priemerny film o pomste a stvanici, do toho nejake motorky a obcas zabery na krajinu. Nuda a sed, film vo svete nic neznamenal a je pravom zabudnuty a zapraseny. 35 % ()

Reklama

gumli 

všetky recenzie používateľa

Trochu surová dráma o znásilňovaní,vraždách a pomste.A nie je až taká výstredná ako ďalšie filmy od Russa Meyera.Film je robený osobitným štýlom,ktorým bol Russ Meyer známy.Dej je dosť jednoduchý,gang,ktorý sa skladá z troch motorkárov,ktorý znásilňujú ženy,občas aj niekoho zamordujú.Ale keď znásilnia ženu veterinára,ten sa rozhodne pomstiť.Ženy ktoré hrajú vo filmoch tohoto režiséra nemusia mať ani nijaký zvlášť herecký talent,ale musia byť urastené s veľkými prsiami a musia vedieť poriadne vrtieť zadkom.Není to iné ani v tomto filme.Celý film sa odohráva v púštnej oblasti.Tento film bol vlastne predzvesťou následujúceho filmu Faster,Pussycat!Kill!Kill!,kde už neboli gangstry,ale gangsterky,akože ináč,samozrejme tiež s veľkými nárazníkmi. ()

Arkanoid 

všetky recenzie používateľa

„No hard feelings?“ „Not a one.“ Spoilery. Russ Meyer opäť vybral peknú herečku do hlavnej úlohy svojho filmu. Pridal aj motorkársky gang (nie ozajstný gang, len traja kamaráti na výlete), na ktorý odkazuje vo svojom slávnom filme Beyond the valley of the dolls, ktorý vytvára napätie a tak aj zápletku. Z bike movies žánru asi ostane najlepší seriál Sons of Anarchy, kde sa tvorcovia snažili vytvoriť čo najkomplexnejší obraz svojich hrdinov a nie len ich použiť ako tvorcov zápletky rape a revenge movie, ako tu. Každý jeden z trojice cestných nomádov je záporný hrdina, ktorý svojou primitívnosťou narúša pokojné vody životov ostatnej spoločnosti. Režisér si ku atmosfére pomáha aj hudbou, ktorá síce nie je nijako originálna, ale atmosféru predsa len trochu robí. Logický lapsus: chápem, že žena, ktorú niekto fyzicky nezadržiava, môže byť v šoku a nehýbať sa, ale prečo je to práve v týchto filmoch? Pre lepšiu plynulosť deja bez zbytočných odbočiek? Úvodný rape je ozaj len úvodný. Focus deja sa preto presunie na ešte nepoznačený pár. Meyer, podobne ako skôr vo svojom filme Lorna tu zobrazil násilie skratkovito a bez invencie. Režisér má však aj komediálny talent, ktorým divákovi napr. v jeho asi najslávnejšom filem Beyond valley of the dolls neustále predkladá otázku, či ide o paródiu dramatických udalostí alebo nie. Tu rozosmeje scéna, kedy jeden z motorkárov volá z domu, kde prišli znásilniť ženu, svojej mame a má s ňou srdečný rozhovor. Vo filme režisér odkazuje na svoj o rok starší film Fanny Hill. Morál príbehu: odolá muž zvádzaniu ženy, aby prišiel skôr domov, kde môže zabrániť znásilneniu svojej frajerky? Ku morálu sa pridáva rozhovor so šerifom redneckom o znásilnení. V 60. rokoch téma bola predpokladám viac tabuizovaná ako dnes a dialóg tak vyzerá. Scéna satia rany po uštipnutí hadom zasa dáva do pomeru užitočné násilie s tým len škodlivým a pýta sa, aký je medzi hrdinami tohto filmu rozdiel, keď každý používa ženy podľa potreby. Na druhú stranu, je táto scéna aj veľmi nečakaná a osviežujúca. Blúznenie hlavného hrdinu pri práve prebiehajúcom znásilnení dáva filmu zlovestný ráz a opäť ukazuje jeho neschopnosť pomôcť. Vyvrcholenie jeho sna aj znásilnenia prichádza v okamihu smrti násilníka, čo mi pripomenulo neskorší Boormanov Excalibur. Russ Meyer presadzuje svoj štýl na úkor príbehu, ale nadšenie a zaujímavé scény vynahradia slabšie herecké výkony a nekonzistentnosť. ()

Karlos80 

všetky recenzie používateľa

Jak už napsal Bláža typický Russ Meyer proslulý milovník žen a především obřích ňader které vystavovali jeho herečky vždy s takovou chutí na filmovém plátně a nejen tam ! Viz např. filmy (Lorna, Mudhoney). Motor-psycho je typický akční sexploitation (rychlokvaška), určený především pro rychlou spotřebu v různých auto-kinech nebo na soukromých večírcích. Trochu mi připadal i jako taková primitivní odnož (předchůdce) "road-movies" filmů 60. let ale i začátku pozdější exploitation/bikerské vlny (68-69). Film je o mladé bikerské bandě všelijakých násilníků a kriminálníků která se dopouští, nejraději vždy za zvuků svých řvoucích motorů na svých kárách sexuálních a násilnických výstřelků. Jejich vůdcem při těchto zvrhlých hrách byl chorý veterán z Vietnamské války. Posléze po natočení tohoto snímku se R. Meyer specializuje na lehký pornografický žánr, v němž obvykle velice plytký děj chabě spojuje scény plné sexu a násilí viz. např. Faster,Pussycat ! Kill! Kill! a třeba Vixen. Řekl bych že v šedesátých letech je tento tvůrce málo úspěšný a jeho snímky vzbuzují opravdu jen málo pozornosti, zatímco v sedmdesátých a v osmdesátých letech si získává postupně stále větší a větší publikum, protože se svým vyhraněným stylem zásadně liší od svých kolegů... ()

Galéria (10)

Reklama

Reklama