Réžia:
Kaisa RastimoKamera:
Tuomo VirtanenHudba:
Iiro OllilaHrajú:
Ronja Arvilommi, Laura Malmivaara, Janne Virtanen, Sara Tammela, Antti Väre, Samu Stenberg, Outi Mäenpää, Mikko Kivinen, Lasse Karkjärvi, Külli Reinumägi (viac)Obsahy(1)
Otec přiveze své malé dcerce ze služební cesty v Německu domů do Finska štěně pejska neznámé rasy, které zachránil před utracením. Ovšem v rodině nikdy žádného psa neměli a ze štěňátka pomalu vyrůstá obrovský pes - jak si s ním rodina poradí? Milý příběh o malé sedmileté holčičce a velkém psu již získal několik ocenění. (oficiálny text distribútora)
(viac)Hrajú
Ronja Arvilommi
Najlepšie filmy:
Bouřlivák (2008)
Laura Malmivaara
Fínsko
Najlepšie filmy:
Zamrzlá země (2005)
Kerron sinulle kaiken (2013)
Kuutamolla (2002)
Janne Virtanen
Fínsko
Najlepšie filmy:
Zamrzlá země (2005)
Neznámy vojak (2017)
Rozkaz (2008)
Sara Tammela
Najlepšie filmy:
Bouřlivák (2008)
Antti Väre
Najlepšie filmy:
Bouřlivák (2008)
Samu Stenberg
Fínsko
Najlepšie filmy:
Bouřlivák (2008)
Outi Mäenpää
Fínsko
Najlepšie filmy:
Mraky odtiahli (1996)
Dievča zo zápalkárne (1990)
Muž bez minulosti (2002)
Mikko Kivinen
Fínsko
Najlepšie filmy:
O sněhové královně (1986)
Sobík Niko 2 (2012)
Den matek 2 (1988)
Lasse Karkjärvi
Fínsko
Najlepšie filmy:
Princezná (2010)
Láska, súdruh! (2013)
Bouřlivák (2008)
Külli Reinumägi
Najlepšie filmy:
Jesenný bál (2007)
Bouřlivák (2008)
Jari Nissinen
Fínsko
Najlepšie filmy:
Rukajärven tie (1999)
Hrdinové (2017)
Láska, súdruh! (2013)
Anna Zaharova
Najlepšie filmy:
Bouřlivák (2008)
Alisa Kinnar
Najlepšie filmy:
Bouřlivák (2008)
Helmi-Sofia Heikkilä
Najlepšie filmy:
Bouřlivák (2008)
Inna Shirinian
Najlepšie filmy:
Bouřlivák (2008)
Hannu Kivioja
Fínsko
Najlepšie filmy:
Neznámý voják (1985)
Raja 1918 (2007)
Druhá strana nádeje (2017)
Edward Ženja Gimer
Najlepšie filmy:
Bouřlivák (2008)
Markku Toikka
Fínsko
Najlepšie filmy:
Calamari Union (1985)
Zločin a trest (1983)
Nousukausi (2003)
Ville Seivo
Najlepšie filmy:
Bouřlivák (2008)
Marjaana Maijala
Fínsko
Najlepšie filmy:
Moje matka (2005)
Elina (2002)
Raja 1918 (2007)