Čokotto Sister
Japonsko,
2006, 24 min
Scenár:
Go ZappaKamera:
Norikazu JamagučiHudba:
Masara NišidaHrajú:
Daisuke Hirakawa, Momoko Saitó, Rika Morinaga, Rie Kugimija, Kana Ueda, Jumiko Kobajaši, Juki Macuoka, Takaja Kuroda, Kaori Mizuhaši, Jasuhiko Kawazu, Kazuko Kodžima, Mari Kanó, Mizuki Fudžita (viac)Hrajú
Daisuke Hirakawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Momoko Saitó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Inujaša (2000) (seriál)
Sketchbook ~full color'S~ (2007) (seriál)
Isekai no seikiši monogatari (2009) (seriál)
Rika Morinaga
Japonsko
Najlepšie seriály:
Black Lagoon (2006) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Blood+ (2005) (seriál)
Rie Kugimija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kana Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Usagi Drop (2011) (seriál)
Jumiko Kobajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Juki Macuoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Cross Game (2009) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Takaja Kuroda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting – New Challenger (2009) (seriál)
Kaori Mizuhaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hellsing (2001) (seriál)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Hellsing (2006) (seriál)
Jasuhiko Kawazu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Kazuko Kodžima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
xxxHOLiC (2006) (seriál)
Deltora Quest (2007) (seriál)
Mari Kanó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting – New Challenger (2009) (seriál)
ゴーストハント (2006) (seriál)
+Tic Neesan (2011) (seriál)
Mizuki Fudžita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Speed Grapher (2005) (seriál)
Akiko Suzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
Ao no Exorcist (2011) (seriál)