Učú no Stellvia
Scenár:
Kacuhiko KoideKamera:
Kacutoši HiroseHudba:
Seikó NagaokaHrajú:
Takahiro Mizušima, Ai Nonaka, Šigeru Šibuja, Rjó Hirohaši, Daisuke Kišio, Naomi Šindó, Megumi Tojoguči, Romi Paku, Mičiko Neja, Keidži Fudžiwara, Nobujuki Hijama, Čiharu Suzuka, Kazuo Hajaši (viac)Hrajú
Takahiro Mizušima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Usagi Drop (2011) (seriál)
Ai Nonaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Širokuma Café (2012) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Šigeru Šibuja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Rjó Hirohaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Daisuke Kišio
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Spy x Family (2022) (seriál)
Naomi Šindó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Megumi Tojoguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Romi Paku
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Mičiko Neja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Keidži Fudžiwara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Nobujuki Hijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Čiharu Suzuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Seikai no Senki (2000) (seriál)
Paradise Kiss (2005) (seriál)
Kazuo Hajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
NANA (2006) (seriál)
Saint seija (1986) (seriál)
Akiko Kawase
Japonsko
Najlepšie seriály:
Usagi Drop (2011) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Paradise Kiss (2005) (seriál)
Hirakazu Šibajama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Čihajafuru (2011) (seriál)
Wangan Midnight (2007) (seriál)
Black Cat (2005) (seriál)
Kacujuki Koniši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Jošinori Sonobe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)