Groove Adventure Rave
Japonsko,
2001, 24 min
Scenár:
Šó TokimuraKamera:
Masajuki KawagučiHudba:
Kendži KawaiHrajú:
Akiko Suzuki, Ajako Kawasumi, Tomokazu Seki, Šótaró Morikubo, Čó, Kazuja Ičidžó, Sacuki Jukino, Kóiči Tóčika, Kósuke Okano, Hirómi Sugino, Naoki Imamura, Kacuja Šiga, Tomomiči Nišimura (viac)Hrajú
Akiko Suzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
Ao no Exorcist (2011) (seriál)
Ajako Kawasumi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Tomokazu Seki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Šótaró Morikubo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Čó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kazuja Ičidžó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Sacuki Jukino
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Kóiči Tóčika
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Fairy Tail (2009) (seriál)
Kósuke Okano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Hirómi Sugino
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Barakamon (2014) (seriál)
Džundžó Romantica (2008) (seriál)
Naoki Imamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Kaiba (2008) (seriál)
Kidó senši gundam SEED (2002) (seriál)
Kacuja Šiga
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Tomomiči Nišimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)