Hime-čan no ribbon
Japonsko,
1992, 24 min
Scenár:
Takaši JamadaKamera:
Jasunori HajamaHrajú:
Ikue Ótani, Kazue Ikura, Kasuga Sató, Juri Širatori, Čisa Jokojama, Júko Sasaki, Kacujo Endó, Minami Takajama, Mičihiro Ikemizu, Mine Eken, Micuaki Madono, Jú Daiki, Cujoši Kusanagi, Fumihiko Tačiki (viac)Hrajú
Ikue Ótani
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Dororo (2019) (seriál)
Kazue Ikura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Juri Širatori
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Čisa Jokojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Jú jú hakušo (1992) (seriál)
Júko Sasaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Spy x Family (2022) (seriál)
Black Lagoon (2006) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Kacujo Endó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Jú jú hakušo (1992) (seriál)
Tenkú no Escaflowne (1996) (seriál)
Minami Takajama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Mičihiro Ikemizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Saint seija (1986) (seriál)
Mine Eken
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Alps no šódžo Heidi (1974) (seriál)
Včielka Maja (1975) (seriál)
Micuaki Madono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Jú Daiki
Japonsko
Cujoši Kusanagi
Japonsko
Fumihiko Tačiki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Tošihiko Nakadžima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Hadžime no ippo: The Fighting! - Rising (2013) (seriál)
Macuo Macuo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)