Epizódy(12)
-
Tabete! Wasureru! Gohó beef (E01)
-
Odore! Onigiri! Meššon impossible! (E02)
-
Hi o fuku acusa! Curry & gekikara tóšómen (E03)
-
Maguro to ai to maboroši to (E04)
-
Á! Nacukaši no Šówa gourmet (E05)
-
Kegon! Širen no Mijazaki gourmet tabi! (E06)
-
Kessen!? Mijazaki niwatori to udon to anata (E07)
-
Battle no ato ni! Hokkori pirošiki to borušiči (E08)
-
Gaccuri! Healthy! Ijaši no džingisukan (E09)
-
Šinise no adži! Ocukimi omurice (E10)
-
Jo! Joake no seolleongtang (E11)
-
Saraba! Araši o jobu išikarinabe (E12)
Hrajú
Micuki Takahata
Najlepšie seriály:
Kahogo no Kahoko (2017) (seriál)
Q.10 (2010) (seriál)
Taiči Saotome
Najlepšie seriály:
Nobunaga Concerto (2014) (seriál)
Rina Aizawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Liar Game 2 (2009) (seriál)
Hiroši Šigeoka
Japonsko
Haruna Ueči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Yankee-kun to Megane-chan (2010) (seriál)
Júša Jošihiko to maó no širo (2011) (seriál)
Šóno Hajama
Japonsko
Eri Fuse
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mičiko to Haččin (2008) (seriál)
Micuru Fukikoši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Boku no ita džikan (2014) (seriál)
Bitter Blood (2014) (seriál)
Novinářka (2022) (seriál)
Tomoharu Hasegawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hana jori dango (2005) (seriál)
Good Morning Call (2016) (seriál)
Jóko Kurita
Japonsko
Jasuhi Nakamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mai bosu mai híró (2006) (seriál)
Rich Man, Poor Woman (2012) (seriál)
Med a čtyřlístek (2008) (seriál)
Tecuhiro Ikeda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Tokyo Dogs (2009) (seriál)
Himicu no hanazono (2007) (seriál)
Šin'ja Ówada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Astro Boy (2003) (seriál)
Šigeru Izumija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gakko no Kaidan (2015) (seriál)
Ajumi Kinošita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Cubasa Chronicle (2005) (seriál)
Yu-Gi-Oh! 5D'S - Hra králů (2008) (seriál)
Akihiro Kakuta
Japonsko
Šó Kijohara
Japonsko
Jóiči Nukumizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hero (2001) (seriál)
Densha otoko (2005) (seriál)
Jamato Nadešiko šiči henge (2010) (seriál)
Kenta Nagatomo
Japonsko
Megumi Sató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hana jori dango (2005) (seriál)
Guilty Crown (2011) (seriál)
xxxHOLiC (2013) (seriál)