Recenzie (269)
Manželské etudy po 35 letech - Zuzana a Vladimír (2018) (epizóda)
ja nechci tomu Vladimirovi nejak lichotit, ale je to osklivej, slizskej a sebestrednej kkt
Trojuholník smútku (2022)
Moralita plná trapnejch klišé, jedna hvězda je za vožralýho Woodyho a druhá za tu hajzlbábu, jinak slabý a strašněěě dlouhý
All This Mayhem (2014)
nejdřív tě ty 2 bráchové serou a pak zjistíš, že je máš rád, škoda toho Bena a Fuck off Tony Hawk
Špunti na cestě (2022) (seriál)
příjemnej docela vtipnej serial, jen mi tam nesedí ten Liška jako lamač ženskej srdcí a zdrhač od oltářů...s tímhle xichtem a koktáním prostě ne, ale Donutil výbornej
1. MISE - Hof a Hof (2021) (epizóda)
tenhle seriál je cistej odpad
Fotr na tripu (2021) (relácia)
Fotr na tripu by se měl spíš jmenovat Dědek na tripu, dcery vypadaj spíš jako jeho vnučky a ty jeho moudra, uff
Duhový luk (1972) (seriál)
Seriál má slušnou atmosféru, která je umocněná výbornou hudbou Zdenka Lišky, dobře vybraní herci, ale stráááááášně dlouhý, stačilo 8 dílů, aby to mělo větší švih, některý dialody mimo mísu, celkový dojem 55%
Solomon Kane (2009)
za prvý, hlavní postava se narodila 3.6., já o den dřív, za druhý jsem se v tom filmu mihnul, takže musím dát plnej počet:)
Ponorka (1981)
Film, ve kterým prostě musíte fandit náckům a pokud jste nikdy netrpěli klaustrofobií, po shlídnutí tohohle filmu ji možná dostanete.
Agónia - koniec Rasputina (1981)
čekal jsem víc, too much umění