Recenzie (52)
Takoví jsme (2013)
Jedna hvězda za vyvrcholení tohohle kýblu nudy, to bylo super :-D
To je koniec! (2013)
Nemá chybu!
Hannibal (2013) (seriál)
Masterpiece
Death Race 2000 (1975)
:-D :-D :-D ruční granát
Sucker Punch (2011)
Nemám rád akční filmy, ani nejsem příznivcem zelených či modrých pláten, ale musím uznat, že tohle byl nářez! Ale pouze v těch akčních sekvencích! Příběh sám o sobě je hodně slabej. Za tu akci musím dát 4 *.
Svetová invázia (2011)
Tak tohle ne, na mraky patosu jsem si už tak nějak u amerických filmů zvyknul, ale tohle překonalo naprosto všechno. Od první do poslední minuty, nikdy nikdo neustoupí.
Uvnitř (2007)
Nádhernej film, ani ten happy end mi nevadil :-)
Pokoj (2003)
Neuvěřitelně dementní :-D Konečná scéna je nejlepší hereckej koncert, co jsem kdy viděl!!!
Expendables: Nezničiteľní (2010)
I když jsem od toho nic nečekal, tak mě to zklamalo. Bum, prásk, Stallone, ta ta ta, bum bum, Statham a motorka, prásk, Lundgren se poučil, konec. Asi jsme zhejčkanej akčňákama typu Face/Off. Tohle fakt stálo za pořádnej bobek.
Náhradníci (2009)
Obyčejná tuctovka s dobrým nápadem, plná tradičních klišé.