Posledné recenzie (45)
Barb Wire (1996)
Naprosto dokonálé ,,Céčko'' , které balancuje na pomezí odpadu a 5* , smutné je jen to, že je to nejspíš myšleno vážně, proto se přikláním k odpadu.. ale Pamela ve své nejlepší formě, na to se koukat dá :-)
Fanboys (2009)
3* - skutečná kvalita filmu , 5* - porce nostalgie a láska k SW = 4*
Ben X (2007)
Po dlouhé době mě nějaký film opravdu dostal.Po dokoukání nastal ,,knedlík v krku'' a civění do prázdna identicky jako po Requiem za sen. Nápadité zpracování, které prolíná virtuální a skutečnou realitu jen přihodilo pod kotel originalitě.Neříkám, že Ben X zapůsobí na každého, ale mě spolehlivě dostal. Ještě dlouho budu vzpomínat na nejtěžší ,,quest'' jeho života.. quest na jehož konci je svoboda, relativně normální život a hlavně LÁSKA...