Obľúbené filmy (10)
Armáda temnôt (1992)
Tenhle snimek je bezkonkurence:D Levně,ale brutálně dobrý kdo nevyděl chyba to je!!
Shrek 2 (2004)
Tohle ze mě vyrazilo dech eště víc jak jednička co dodat prostě bomba a je to něco co tu eště nikdo neudělal.
Pri pokladnici stál... (1939)
Burian to je komik mého gusta a tento jeho snímek sem viděl asi 30x možná víckrát. Tohle je asi jeho nejvetší dilo z meho usudku pokaždé se směju od začátku po konec. Sečteno potrženo tohle je prostě KRÁL KOMIKŮ Vlasta Burian.
Transformers (2007)
Starý dobrý čas v hračkárnách:) super film:) Zase vada v čechách některé věci se nesmějí překládat !!!!!!! Čmelák / Šroubek ježiš už dost ČR dabingu:( Tohle nejde to je jako film spider-man a překlad pavoučí muž umíte si to představit? a málem to tak dopadlo viz.1 díl eště že to někdo zachránil !!!
Posol budúcnosti (1997)
Nádherný snímek s hercem Kevina mám ho rád od počátku až po samotný konec.
Kat (2004)
Tohle je umělecké dílo záporák a Travolta to snad je jeho nejlepší herecká dokonalost nevím proč,ale od teď musí hrát jen padouchy a to beze srandy.Pravda on umí zahrát comu dáte pod ruku,ale tady je dokonalej.
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Nádherný akční fantas magorie.
Ghost in the Shell 2: Innocence (2004)
Japonsko to je zvláštní země se zvláštním stylem kreslení a animací.Manga či animáky od nich zbožnuji díky jejich stylu.
Spartakus (1960)
Tomuhle filmu říkám zlatá cihla filmového plátna.
Ratatouille (2007)
Sem unešen tím to snímkem dávám 10* pokuď by to šlo:D Naposled sem byl schvácen asi animákem: Mravencem Z a Happy Feetem (pouze graficky)