Obľúbené seriály (10)
Hrdinovia (2006)
Hviezdna brána (1997)
Natenhle seriál mě nesahejte :)Jack z SGC to je sprvný chlapík humoru rozdává v těch nej. srač........ a kolikrát vás to dostane,ale pro neznámé nebo odpůrce tak skoukněte 1-6 serii ty sou nej. pak už to de skopce změna postavení herců umíráčky atd. 7-10 nic moc ale sem fanda tohoto seriálu takže říkám (Jafa Cry) na Atlantis jinak se najdou i šmejdy v každé řadě na ty ani nemá cenu koukat dílů je hodně a většina sou kladného polu,ale pokuď budete mrzutí nalistuj te si stránku z Jackem O'Neill'em hned vám bude líp:)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Káčerovo (1987)
Futurama (1999)
Bender to je můj idol vše co je zakázané Bender musí mít jinak umře:D (Bender přestane chlastat a je namol)
Spider-Man (1994)
Mladé ninja korytnačky (1987)
MacGyver (1985)
Tento humorista a koumák nikdy v mém srdci neumře.
Farscape (1999)
Sci-Fi seriál číslo 1 fakt to stojí za to. Tento seriál si bere do pařátů lecos skutečnost,minulost,budoucnost,filmy,seriály a to vše zabalené do fetiš kostýmů. No nejde to skoro popsat to se musí vydět.