Posledné recenzie (10)
Horrors of War (2006)
Nic horšího jsem v poslední době (možná nikdy) neviděl. V podstatě nulové herecké výkony i režie si neporadila absolutně s ničím, při takto zajímavém námětu.
Constantine (2005)
Téma není nikterak nové. Boj dobra se zlem. Tentokrát do toho jsou ale zapleteny opravdu i "vyšší" moci, což se mi nezdálo až tak dobrým tahem, vzhledem k rozsahu, který zde autoři použili. Trikově dobře zvládnutý filmy, ale scénář... nic světoborného. Žádný hlubší odkaz a ani dojem z celkového filmu ve mě moc dlouho nezůstal. Spíše taková lehčí, akční podívaná.
Železný kríž (1977)
Celkem přesvědčivě natočený válečný film. Kde jsou vidět masy ruských vojáků, jak jednoduše svým počtem (nas mnogo) převálcují dobře připraveného i vycvičeného německého vojáka.