Recenzie (17)
Hodinový manžel (2014)
Čvančarová? Čo to také? I tohle se může nazývat "herečka"?
Deň a noc (2013) (seriál)
Tohle je snad ta největší sračka co jsem kdy měl tu čest v televizi vidět. Nepobírám, asi nějakej slovenskej Matrix..
Pán Nikto (2009)
Geniální...
Čas dluhů (1998)
hmm, lahuudka
Yes Man (2008)
Já říkám ANO
Welkeom tu Dongmakgol (2005)
Nejkrasnejsi ztvarneni nesmyslnosti valky, co jsem kdy videl
Vzpomínky na lásku (2004)
Nepopsatelný zážitek, jen škoda že nemůžu zapomenout a zažít to ješte jednou...
Hriešne noci (1997)
skoda jen toho preslazenyho konce
Medvídek (2007)
„Lidi se změněj, že jo, zbuzněj“ :-)
Chlapci neplačú (1999)
ale pláčou...