Recenzie (290)
Krvavá romance (1996)
Reb je Zjeb. To úplně vystihuje tenhle film. Solidní námět zabíjí tupost a neumětelství režiséra. Typ neví, jak vygradovat. Neví vůbec nic, za celej film se povede jeden vtip a zbytek smrdí.
Bad Boys 2 (2003)
Tupá debilita s nulovým scénářem a celkově nulovým vším, kromě rozpočtu. Vtipů je v celým filmu asi tak...4. Z toho 3 má Joe Pantoliano. JE to zvrácený a nechutný, ale nebýt přejetech mrtvol, nebyl by ani Pantolianův výstup, u kterýho brečím smíchy. Za něho je ta jedna hvězda. O nějakým hraní se tu nedá mluvit, je tu jen Megacool Will Smith a Legrační Nigga Martin Lawrence. Vlastně Will Smith není cool, to je jen zoufalá křečovitá snaha být cool za každou cenu. A Martin Lawrence taky není legrační, takže zbývá zase jen nigga. Celkově: kromě Pantoliana a honičky na dálnici je to totální šunt. A to považuju první Mizery za geniální.
Mechanik (2004)
Kostra Chistiana Balea podává charakterní výkon v mrazivém, depresivním thrilleru. U tohohle bych skončil, kdyby to byla pravda. Jenže není. Christian Bale je sice fakt jen kostra, ale tím to hasne. Pořád je jen Frigo, i když je kostra. Pletete si tu famózní výkon s famózním podvýživením. Navíc problém leží taky v Bradu Andersonovi, kterej sice dá na kameru modrý filtry, čímž tu má hned chladný barvy a deprese už se díky tomu udělá sama. Jenže neudělá. Totálně rozvleklej film, a to má jen 98 minut. Navíc pointa z prdele. Nevím. Nablít.
Opravár (1996)
Trvalo mi asi 15 let, než jsem dokázal Cable Guye docenit. Od naprostýho opovržení, přes smíření se s tím, že ten film jde totálně mimo mě, až po "Jak jsem to mohl tak dlouho nedocenit?!" Cable Guy poměrně razantně předběhl svoji dobu, a to dost děsivým způsobem. Samozřejmě, doba se posunula, takže už málokdo sedí před televizí, ale vyměňte televizi za mobil/tablet/cokoliv, a voilá, Cable Guy vás dostal. Výtečnej Jim Carrey, kterýho jde naplno ocenit až ve chvíli, kdy ten film vidíte v originále (dabingu se vyhněte obloukem). Chip Douglas je obdobou Ruperta Pupkina z Krále komedie - oba dva stejní sociopati, za každou cenu snažící se vám vetřít do přízně, aby vás nakonec úplně zničili. Režie Bena Stillera dostává film od poměrně divné komedie až k regulérnímu thrilleru a dívat se na ten film je vyloženě fyzicky nepříjemný. Takže mise splněná. Dejte Cable Guyovi šanci, ten film si to zaslouží i přes svoji dost mizernou pověst - má toho hodně co říct.
Michael Jackson Live (2001) (koncert)
Jen je škoda, že to nebylo naživo, jen vždycky nějakej útržek a konec. To bylo špatný. Proto nedávám plný hodnocení. Jinak: písničky geniální, provedení technický a taneční úplně dokonalý a vůbec celá produkce dokonalá.
Zamilovaný profesor 2 (2000)
Jen za respekt k maskám a scénám u stolu, kde je celá rodina dohromady. Jinak je to otřesná debilita, navíc totálně trapná a zoufale nevtipná. Tenhle celej film je prostě jeden velkej PRD!
Maximálna turbulencia (1999)
Když mi byly čtyři roky, tak mě to přišlo vážně napínavý.
Podozriví (1995)
Nic není tak, jak se na první, druhý a třetí pohled zdá. Ta geniální pointa geniální rozhodně není, je "jen" vynikající, ale není nepředvítelná, čímž neříkám, že jsem génius, ale je to tak. Když se člověk pozorně kouká a poslouchá a přemýšlí, tak to není zas tak nečekaný. Ale jinak parádní noir s vynikajícím Kevinem Spaceym.
Diablov advokát (1997)
Dokonalý scénář s perfektním vypointováním, Alpův snad nejlepší výkon, co kdy předvedl, stejně jako Keanu Reeves, stejně jako perfektní hudba a perfektní režie Talyora Hackforda dělá z tohohle filmu mistrovský dilo po všech směrech.
Rozparovač z New Yorku (1982)
Zvrhlá sračka bez nápadu, zato se spoustou demence navrch. Příběh asi tak na 15 minut a to ještě v případě, že by byly všechny záběry zpomalený. Nefunguje to ani jako detektivka, ani jako horor, dokonce ani jako nuda to nefunguje, protože nuda je oproti tomuhle počinu zábava. Vlastně žádná postava v tom filmu ani nemá charakter, herci jsou nezajímaví a nevýrazní, prostě celej štáb na lisknutí. Fláknout Fulcimu. Zblít se. Už nikdy tady tuhle břečku.