Recenzie (290)
Revolver (2005)
Otřesná zhovadilost. Nevěřím, že tohle natočil Guy Ritchie. Tenhle film se skoro nedá přežít do konce. Všechno špatně. Už nikdy nechcu.
Nezvestní (2004) (seriál)
Pěkně mě začínají srát ty zvrat(k)y. Nic se neřeší. Jen se všechno posírá a já nevím proč.
Utrhnutý z reťaze (2005)
Velmi dobrý "akční" film, jen Morgan Freeman nevypadal jak slepej, a to je problém, když máte hrát slepýho.
Vražedné pobrežie (1991) (seriál)
Spolu s Odpadlíkem klasika mého televizního dětství. Je škoda, že se tenhle seriál už nevysílá. Na druhou stranu je to možná dobře, protože bych zjistil, že je to vlastně strašně špatný. A to mě trochu děsí. Důležitá věc na závěr: mám dojem, že tenhle seriál ve mně vzbudil touhu nosit tak frajerský košile, jako měl Nick Slaughter. Jen ten culík mi chybí.
Žít a zemřít v L.A. (1985)
Na Friedkina nebývale efektní film. Sice občas to zavánělo nudou, ale některý scény (zvlášť ty poslední) to hodně vynahradily. Dost drsný. Automobilová honička nemá obdoby. Teda má, ale to už jsou jenom napodobeniny. S každým dalším zhlídnutím ten film roste.
Doba ľadová 2 (2006)
Jenom za Scrata.
Tropická búrka (2008)
Spolu s Temným rytířem nejlepší film roku!
World Trade Center (2006)
Aji dvě hvězdy sou moc na takovou debilitu. Takže dávám jen jednu. Nechce se mi věřit tomu, že TOHLE natočil OLIVER STONE!!!!!!! Ten samej člověk, co natočil Četu a podobný geniální věci. Nikdy víc už kníratýho Nicolase Cage. Skoro se to nedá dokoukat do konce tahle kýčovitá, dementně natočená jebka. Vrcholně nechutná záležitost.
Christine (1983)
Výprask!!!
Jason a Lyric (1994)
Dost dobrý.