Posledné recenzie (5)
Interstate (2002)
Paráda! Filmy jako je tenhle si mě v poslední době snad nachází samy. Trochu mi to připomínalo Malého prince a jeho putování po planetách a jejich praštěných obyvatelích, kteří vlastně zobrazují vlastnosti nás samých, byť přemrštěně. Moc se mi líbil scénář. Žádné dialogy, kterým bych nevěřila, žádná rádoby moudra, která by nás praštila přímo do nosu. Film plynul v pozvolném tempu, ale zároveň dokázal udržet příjemné napětí až do konce. Jinak bych také ráda měla svou Osmičku jako Neal, ale život by pak nebyl žádné dobrodružství. A moudro na závěr: Někteří lidé prostě neví, co si mají přát...
Americká krása (1999)
Americká krása viděna u hroubka mi jednoduše vzala dech. Den předtím jsem zhlédla Miluj svůj život a Americká krása perfektně na tento film navázala. Oba filmy nám totiž rozličným způsob ukazují, kterak milovat život, hledat krásu v něm a užívat si a vychutnávat každou chvíli, která by nás měla naplnit. Famózní oblíbenec Kevin Spacey, jehož jsem nedávno viděla v Sedm, ukázal opět jinou polohu svého hereckého talentu. Nesmím však zapomenout na ostatní herce, z nichž ani jednoho nelze hanobit. Charakter každé postavy byl doveden k dokonalosti a vše souznilo v perfektním rytmu.
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Prijemny navrat do detskych let, aneb jak funguje detska mysl. Cas od casu neni vubec na skodu vtisknout sve problemy do nadprirozenych jevu a verit, ze nejsou pouhym vymyslem. Na tomto filmu je velmi sympaticke, ze se nesnazi jit ve stopach Letopisu Narnie a dalsich podobnych pribehu, ve kterych jde pouze o porazeni zla. Film dokazal otevrit mou mysl a zvirit fantazii.