Recenzie (1 052)
Problém tří těles (2024) (seriál)
když se z problému ten problém udělá ještě větší
La La Land (2016)
jedinej kvalitní muzikál jsou VLASY
Planéta opíc (2001)
na tu původní verzi to nedosáhlo, i když potenciál tam byl
Lúpež po taliansky (2003)
po delší době sem to zase zkouknul a jooo
Macík 2 (2015)
no tohle už asi, hovno určitě nikdo nenatočí
Mladá dáma (2024)
bobby hrát umí, ale ani ona nedokázala film někam popsunout, je to takovej mišmaš několika pohádek a proto to stojí za prddd
Ostrov snov (2020)
jednu za baby, ale ani ty to nedokážou zachránit, to byla ale kravina, nic horšího jsem fakt dobu neviděl
Obchod se strachem (2024) (TV film)
To se placená námi, česká televize ukázala komu je poplatná, né nám poplatníkům ale těm co jsou na vrcholu
Rambo: Posledná krv (2019)
jo jo jo a jo, parada
Štvorlístok v službách kráľa (2013)
Takhle zmrvit náš nej dětskej komiks, si zaslouží zpřerážet hnáty a do chládku na hodně dlouho, týdně s jedním postem, tu jednu za ty co je mluví, tato suita je to nej v našem dabingu poslední dekád.