Recenzie (1 231)
Majstri podvodu (2006) (seriál)
Veľmi dobrý seriál o podvodníkoch pri ktorom sa čo to naučíte aby ste neboli okradnutí.
Miss špeciálny agent (2000)
Sprostosť, ktorú snáď ani netreba pozerať. Ale čo iné by mohla dať televízia v sobotu večer ak nie film pre slabomyseľného diváka.
Skurvená noc (2003)
Veľmi zaujímavý film, na ktorý som sa pozeral so zvedavosťou. Zápletka ako vyšitá a to napätie sa mi veľmi páčili. Ozaj veľmi vydarený triler o náhodách, ktoré sa stali o 11:14...
Underworld 3: Vzbura Lykanov (2009)
Pre mňa veľké prekvapenie. Po nie veľmi dobrých ohlasoch na tento film som si to konečne pustil a vôbec neľutujem. Boli tu scény pri ktorých som mal ten správny pocit. Zaujalo ma to už od začiatku a vyvrcholilo to masovým útokom na hrad. Tie scény sa mi veľmi páčili a spolu s tou hudbou u mňa vyvolali pocit hodný štyroch hviezd.
Vyvolený (2000)
Už dosť dlho sa mi nedostalo takéhoto skvelého mysteriózneho filmu. Veľmi sa mi páčila hudba a tak isto aj veľmi pekná Robin Wright. A hlavná dvojica, ktorá vyzerá ako z iného sveta dala tomuto filmu ten správny nádych. A ten záver ... 85%
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Ja nevychádzam z údivu. Úžasný film s perfektnými hercami. Počas tých 132 minút som sa ani na minútu nenudil, ani na okamih som neodtrhol zrak od monitora. Taký film som už ozaj potreboval vidieť. A k tomu skutočný príbeh. 90%
Fargo (1996)
Skutočne podarený film ale k plnému hodnoteniu tam predsa len niečo chýbalo. Chladnokrvný ksicht Stormareho si budem ešte dlho premietať v hlave. Celkovo to na mňa pôsobilo chladne až mrazivo a určite si to ešte raz pustím. Zatiaľ 85%
Malena (2000)
Krásna Monica Bellucci určite nezachráni tento inak nudný film o chlapčenských túžbach.
Frankenstein (1994)
Dosť dobrá verzia známeho Frankensteina, pri ktorej som sa hlavne nenudil. To prostredie sa mi veľmi páčilo. DeNiro len potvrdzuje, aký dobrý herec je.
P.S.: Milujem ťa (2007)
Zahrané pekne, kde tu som sa aj zasmial, ale inak nuda. Od tejto romantickej komédie som čakal viac. Zo začiatku to aj bolo na 4* ale ku koncu ma tie dojemné scény keď Hilary spomína na svojho skvelého muža začínali dosť nudiť. 70%