Recenzie (1 231)
Gangstri (2010)
V pohode sa na to pozeralo, nemám čo by som tak vytkol. Očakávania to splnilo. 70%
Dokonalá lúpež (2009)
Nič extra, čo som čakal sa mi aj dostalo a prekvapenie žiadne.
Fair Game (2010)
Patričná nuda.
V ako vendeta (2005)
Scéna padania domina - 5* ... inak veľmi zaujímavý film a som rád, že som ho videl.85%
Nic než pravda (2008)
Veľmi pekné, vynikajúca Katie a dosť dobrý Dillon. Veľmi sa mi to páčilo.
Zakázaná zóna (2010)
Nič moc.
Život po životě (2010)
Bolo to trocha nudné, ale nie však nezáživné. Neviem, miestami ma tie dialógy bavili ale inokedy zas nie.
Tron: Dedičstvo (2010)
Krása.
Mechanik zabijak (2011)
Ničím výnimočný akčný film, ktorý nijako neprekvapí ale ani nesklame.
Tri dni k slobode (2010)
Krásne napínavé.