Recenzie (438)
Taková normální rodinka (2008)
Vymeniť hlavnú dvojicu (volba Mádla a upípanej Zoubkovej bol asi vtip, to že sú zamilovaní im neveril snáď ani režisér a určite vytvorili jednu z najhorších zamilovaných dvojíc), vyhodiť Labudu a Malkinu, trocha prepísať scenár a vymeniť režiséra a bol by to celkom pozerateľný film.
Zamestnanec mesiaca (2006)
Ha-ha, u nás sa deti strašia: "Uč sa, lebo skončíš za pokladňou v (nech si každý doplní názov obľúbeného hypermarketu)" a tu je to ako vysnená méta mladých Američanov. Ale film nebol vôbec zlý, súboj Cooka so Shephardom v pohode utiahol celý film len škoda že Harland už trocha zostarol.
Čeluste: Bieli zabijáci (2003)
Priznám sa, že film som si pozrela len zo zvedavosti, či je najozaj hoden tých 4 % . A hoden bol, už len kvôli scénam ako: žraloky začnú útočiť na ludí vo vode, ženská stojí po kolená vo vode a jačí, žraloky 10 minút žerú všetkých vo vode a ženská stále stojí meter od brehu a jačí a keď ju konečne zožerú, tak si divák vďačne vydýchne že už to má konečne za sebou a prestala konečne vrieskať. A z takýchto excelentných scén je bezducho poskladaný celý film.
Vulkán: Svet v ohrození (2009) (TV film)
No nalejme si čistého vína, nebola to až taká kravina ako by sa od katastrofického nemeckého TV filmu dalo očakávať. Film mal celkom dobrý spád, samozrejme nechýbalo povinné katastrofické klišé, vydržala som až do konca a čo ma prekvapilo najviac bolo, že som neodhadla všetkých preživších.
Arsene Lupin (2004)
Nenapíšem tu určite nič nové ale nejde mi nepodeliť sa s ostatnými užívateľmi o to, že spolu s "Do hlbiny" bol Arséne Lupin určite najnudnejší film aký som videla.
Pesničky z Repete (1983) (relácia)
Krajíčkovi sa podarilo vytvoriť kult, ku ktorému sa jeho mnohí nasledovníci (Skrúcaný, Máziková...) už nemali šancu priblížiť. A z dávno zabudnutých spevákov, ktorí si vo svojich bežných povolaniach už len občas spomenuli na svoju dávnu spevácku kariéru, vytvoril v tom čase hviezdy prvej veľkosti. A samozrejme, všetci sme to pozerali !!!!!!
Televíkend (2009) (relácia)
Televíkend som najradšej pozerala asi tak pred 12 rokmi, keď sa vysielal jednotlivo po krajoch a zo Západoslovenského kraja ho moderoval Peter Marcin!!!! a so Stredoslovenského Marta Gajdošová. Teraz je síce už len poskladaný zo starších reportáži ale aj tak si ho občas rada pozriem.
Zostane to medzi nami (2004)
Ďalší kŕčovitý slovenský pokus o umenie. Danicu Jurčovú som ešte v inej úlohe ako "totálna krava" nevidela, mala by si dávať lebo jej toto zaškatuľkovanie zostane. Jediné čo ma potešilo bola minirolička Dušana Lenciho ako otca.
Zo zákulisia Markízy (1997) (relácia)
Pri sledovaní tohoto zaujímavého magazínu sa vždy dozviem pre mňa zaujímavé a podstatné informácie ako napríklad: ktorého projektu sa zúčastní ťažný kôň Markízy Marianna Ďurianová, aké zmeny sa udejú v seriáloch ktoré nepozerám a hlavne ktorá redaktorka Televíznych novín bola na liftingu.
Leonard Stöckel (2008) (TV film)
Ku cti mi vôbec neslúži, že som zaujímavú osobnosť Stockela objavila až tento rok a tak mi na rozšírenie vedomostí padol dobre tento TV film. Dokument celkom dobre mapuje jeho život, hrané sekvencie nepôsobia až tak rušivo ako to býva v polohraných dokumentoch zvykom, jediné čo by som vytkla je že mi chýbalo viac informácií z jeho súkromného života.