Obľúbené filmy (10)
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Film, ktorý môžem vidieť kedykoľvek, kdekoľvek a v akomkoľvek množstve, čo veta to perla, geniálne herecké obsadenie, pre mnňa jednoducho BEST!!!
Mníchov (2005)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Studená jazda (1993)
Stopár (1987)
Mastičkár (1981)
krásny a citlivý príbeh o lekárovi Wilczurovi, ktorý stratil pamäť ale nestratil schopnosť liečiť a pomáhať, natočený podľa knižnej predlohy, dávam plných 10 hviezičiek /aj keď to nejde/