Posledné recenzie (38)
Transformers (2007)
Dej bol podpriemerný, ale jednu hviezdičku dávam za efekty.
Skrytá identita (2006)
päť hviezdičiek a prečo nie film ma bavil po celú dobu, koniec bol prekvapením ktoré vždy rád uvítam.
Donnie Darko (2001)
Film ktorý donúti rozmýšlať a to sa mi na ňom strašne páčilo.