Recenzie (2 937)
Armageddon (1998)
Do příletu k ruské orbitální stanici jsem to ještě dokázal brát jakštakš vážně, ale pak už jsem jen bezmyšlenkovitě konzumoval hromady efektů, vagóny vzývání boha, tuny patosu, stovky amerických vlajek, atd... Za Bruce, Sveveho a pár vymakaných efektů jsou hvězdičky, jinak nic moc...
Kňaz, rabín a blondínka alebo keď sa traja majú radi (2000)
Nudná slátanina s trapnými dialogy a bez špetky vtipu. Těšil jsem se (hlavně na Bena Stillera) a byl jsem oprvadu velmi zklamán. Pokud měl mít film dokonce nějaké poselství ohledně multináboženské společnosti, tak jsem to navíc asi nepochopil. Navíc je to ještě hrooooozně zdlooouhaaavéééé. Kdosi píše, že stojí za shlédnutí, podle mě ani ne...
Četnícke humoresky (2001) (seriál)
Vrchol naší seriálové tvorby přelomu tisíciletí přichází nečekaně z Brna. Pohodová atmosféra, skoro až Colombovské případy (akorát, že napasované do první republiky) a správná porce humoru. Opravdu povedené.
Taká normálna rodinka (1971) (seriál)
Genialita postav a příběhu je trošku kalena skoro až amatérskou kamerou, ale možná i proto je z toho naprosto kultovní "homevideo". Nikdy nebydlete ve vícegeneračním domě! :-)
Šumná Divoká Orlice (1999) (TV film)
Mimořádně vydařený díl. Pohled na architektonické zajímavosti kraje "z řeky", vrhá na divoké poorlicko úplně jiné světlo, než jaké znám.
Pan Tau (1988)
Pan Tau mě nikdy neoslovil a tahle fikce na druhou, s chlastajícím hlavním subhrdinou na mě působi extrémně depresivně.
Rodinka úžasných (2004)
Aktuálních 89% je naprosto výstižných. Animace je excelentní: vlasy, obličeje, voda, stromy... skvělé. Příběh zajímavý a originální. Gagy vtipné a dotažené, ale celkově mi tam něco chybělo. Nebo snad přebývalo? Nevím, ale je TO něco, co Shrek 2 má a Úžasňákovi ne...
Ducháček to zařídí (1938)
K dokonalosti pozdějšího "U pokladny stál" pár věcí chybí. Přehnanost Burianova projevu je někdy až extrémní (např. jeho násilné vpády do důvěrného dialogu jiných dvou lidí jsou až příliš laciné, jakkoliv jsou vtipné), Čeněk Šlégl je až příliš "normální", Ladislav Hemmer nesympatický a o jiskření mezi ním a Adinou nemůže být vůbec řeči. Jinak jde o výbornou, nadčasovou komedii - chcete-li veselohru, která rozhodně nenudí (mou nejoblíbenější postavičkou bude ale vždycky Václav Trégl!).
Prezumpcia viny (2003)
Klasický film na sobotní večer v komerční televizi. Samí mužní chlapi a hezké ženy (kromě Johna Billingsleye :-) - mimochodem jeho scéna s porouchaným autem je DOKONALÁ!), přímočarý děj s jedním velkým zlomem a pár napínáků ke konci. To je ale bohužel vše a vezmu-li navíc v úvahu obvyklé kraviny (např. předělání výpisu telefonních hovorů) nemůžu věnovat víc než 3*.
Pád do ticha (2003)
Dokument s neuvěřitelnou gradací, která divákovi umožňuje vychutnat si každou minutu filmu. Když Joe se Simonem zdolají vrchol hory, může se zdát, že jde pouze o hezky natočený dokument od fandy horolezectví. Co se ale odehrává potom, je něco bezpochyby úchvatného a beznaděj i naděje jsou téměř hmatatelné. Nádhera.