Recenzie (77)
Můžu dál? (2016) (relácia)
Tohle se těžko rozdejchává...ufff...ehhgrchl...tohle je opravdu neuvěřitelná věc ....
Vraždící buldozer (2009)
Zvažoval jsem jednu hvězdičku za to stvoření s poprsím, ale nakonec jsem tu splašenou kobylu uklidnil a přehrál si znovu ty opravdu otřesné pocity z tohoto počinu. Slátanina na ligové ůrovni...
Žraločí tornádo 4 (2016) (TV film)
Promenáda vnadných samic v čele se Stývem z Berla Kills. Tornádo žraloků. Totální brak snímek. Pustil jsem si to v jiném jazyce, abych tomu nerozuměl a.... bavil jsem se. Takže 5+
Co na to Češi (2016) (relácia)
Tak tohle je opravdu tragédie
Svetová vojna Z (2013)
Už si ani nepamatuju co to byl za film, ale viděl jsem ho...takže asi tak mě dojal na pamatováka....
Soudkyně Barbara (2015) (relácia)
Je to šílenost bez hranic....
Snuff 102 (2007)
Sračka. Ani jednou se mi nepostavil.
Křižovatky života (2013) (relácia)
Bléééééé...co to kurva je?! Tohle je naprosto zvrácený heďácký hlen vržený divákovi do ksindlu...cca shlédnuto necelých deset minut, bohatě stačilo na to abych se vyblil
Hardcore Henry (2015)
Originální akční řezba s humornými momenty. Rozhodně nesedne všem....ale mě ano. Bavil jsem se opravdu skvěle.
Les (2016)
Sračka.