Recenzie (77)
Terrifier 2 (2022)
Skvělý vizuál a totální řezničina. Škoda té jalové poslední půlhodiny. Potitulková scéna opět vrací ztracené nadšení.
Ren a Stimpy (1991) (seriál)
Naprostý kult.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (2022)
Dalo by se normálně říct že ten film je piči. A já to tak i normálně řeknu. Je v piči.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Jen ten největší naivista si mohl myslet, že to bude parádní film. Tohle je prostě laciná zábava, bezmyšlenková jízda plná píčovin. Ideální film na relax. Za mě skvělé!
Predátor: Korisť (2022)
Lepší než ta srajda minule, ale stále dost nízko. Opět a zase logické mezery, buchta alá John Wick🤦...kdy tohle nekonečné mlácení tématem skončí?
V sieti 18+ (2020)
Honiči, honiči a teď máš po piči. Skvělá detekce úchylů, až neuvěřitelně zahrané role 12letých děvčátek. Tenhle projekt se kurevsky povedl a ty tři ženy si z toho musely odnést galouny znechucení. Všechna čest všem kdo se na tomhle podílel.
118 dní v zajatí ľadu (1998)
Tohle je fakt masakr. Klobouk dolů této expedici
Rambo: Posledná krv (2019)
Sám doma 3
Úžasný Bulk (2010)
Ty vole, to byla taková příjemná bolest, že nejde jinak než dát 5.
Predátor: Evolúcia (2018)
Hovno. Intergalaktická píčovina.