Recenzie (2 156)
Stav ztroskotání (1983)
Vodáckou (ne)pohodu kazí občasné moralizování. Olmer dospívající herce vedl skvěle. Vojtěch Vacke svými scénáři zdárně sekundoval Jaroslavu Petříkovi. Brožovou jsem odhalil, až když se "culí" na statkáře :-) Zajímalo by mě, kdo hrál tlouštíka.
Martin a Venuša (2012)
Nenápaditá nuda.
Voda pre slony (2011)
Po všech stránkách průměrný, tuctový příběh. Ústřední dvojici Reese - Pattinson pro mě necharizmatická. Tradiční retrovyprávění, očekávaný závěr. Finální vypuštěné "zoo" z klecí působilo trochu cirkusově :-)
Ceny Anděl 2014 (2015) (relácia)
Aneta si právem zasloužila všechny získané ceny. Její písničky i projev přinášejí radost. Leoš vymyslí tolik vtipů, že se z nich občas některý uchytí. Kladem byly i vtipné upoutávky na andělský večer.
Bohoušův syn (1975) (TV film)
Liborson to vystihl přesně. Z původní komorní komedie se stal nezáživný rozvláčně odvyprávěný přelidněný příběh.
Kruté velikonoce (2013) (TV film)
"Drama, které se odehrálo na Zlatém návrší o Velikonocích roku 1913, je příběhem o hodnotách, které jsou důležité nejen na horách." Vzpomínka na Hanče a Vrbatu.
Ťažký deň (1964)
Čistý vtipný příběh se skvělou hudbou a jazykovým humorem.
Štvorlístok v službách kráľa (2013)
Příjemně mě překvapila animace, "oživený" Čtyřlístek si ale zasloužil méně překombinovaný příběh.
Babička je ráda (1978) (TV film)
Na malém rozsahu je množství hereckých osobností kontraproduktivní. Nejlepší scénka se s Karem Karlíčkem (Martin Růžek) a babičkou (Jiřina Šejbalová).
Biely tesák (1991)
Víc než londonovsky působí příběh disneyovsky, tedy místy až naivně.