Recenzie (4 371)
Angličanka - Puška na bizony (2022) (epizóda)
Konecne romantarna pri hviezdickach. :) Nepodcenovat popaleniny. Zaver silny.
Angličanka - Raněný vlk (2022) (epizóda)
Vysvetlenie masakru z minulosti na jednom kontinente a mavnutie motylimi kridlami az do Londyna, kde "ovalilo" Corneliu. Drsne.
Angličanka - Lační supi (2022) (epizóda)
Nove tvare a linie sa nakoniec spoja v celkom premyslenom nerative pribehu. Naivni novoosadnici v tych casoch boli chutnym sustom pre mnohych "supov".
Angličanka - Stezka mrtvých (2022) (epizóda)
Wow, lukostrelkynu som necakal. :) Vsetko fajn, len ta konverzacia nasej dvojky mi po naleze voza a "zakroku" prisla strasne odosobnena a nepristojna vo svojej absurdnosti a nazavaznosti. Naopak, hlas rozumu na usadlosti so songom Into Dust od Mazzy Star v pozadi bol super. Stale paradna kamera i scenerie.
Angličanka - Co chceš a co potřebuješ (2022) (epizóda)
Emily patri k mojim oblubenym hereckam snad od doby, ked som s nou videl The Devil wears Prada. Toto je taka typicka westernova romantarna plna klise ako z filmov od Rosamundy. Neznale "kacatko" a "domestifikovany" indiansky zabijak s horucim srdieckom. Aka ina dvojka moze byt viacej sexi na divokom, nebezpecnom zapade? :) Jop, prizmurujem obe oci a s vypnutymi hemisferami sa asi idem bavit. :) Obcas mi to vsak pripomenul niektory z tych dobrodruznych pribehov, co som ako chalan cital v Mayovkach, ci Ferri-ovkach. Nostalgia ako "svina"...nie ta, v zavere epizody. :D Oslovila i prijemna kamera.
Médium - A co Bob? (2022) (epizóda)
Len dalsia podobna epizoda, kedy na svoj ciel v minulosti posiela "smrtonoska" dalsieho z radu najatych poskokov. Nebyt odusevnelej sestricky s "broknou", moc by som sa nepobavil. :) Ale ano, v zavere sme zrejme fandili vsetci z tej ustedrenej "frcky" - "snap". :) Som vsak zvyknuty, ze este ukazu prekvapeny a vystraseny vyraz protajsku, aby dodali scene efekt...mohli to urobit i teraz, umocnilo by to scenu. Nadpriemer, avsak prekvapenia sa nekonaju. A uz by sme sa mohli vyznamnejsie v pribehu posunut.
Andor - Jedna cesta von (2022) (epizóda)
"Nahajpovana" epizodka. Odhodlanim, preslovmi, hrdinami. Do pustiny sa dostali...ako a kam dalej? Prekvapil nasadeny "spion". Velka hra. Spokojnost.
American Horror Story - Hlídka (2022) (epizóda)
Kecy toho postarsieho blondaveho "gay-a v oblecku" boli na moj vkus az prilis otravne a nepatricne. I ked to tvorcovia zamerne vystavali na jeho personalite. Diskusia pri "sentinelovi" mi takisto prisla silne naivna....slabsi priemer. Linia s lekarkou ma naopak zaujima, i ked je v uzadi.
Psycho (1960)
Opat som si tento hororovy zakusok po rokoch pozrel. Hitchcock-ovina ako remen. :) A tie "hrozne" huslove party, ktore na 10-rocia urcili hororove "melodie". Dostal som chut dopozerat serialovy Bates Motel...tusim mi chybaju 2 serie. Slabe stvorhviezdie z respektu. :)
Gangs of London - Episode 5 (2022) (epizóda)
Skoda, ze sa opat vsadilo v podstatnej lini pribehu na jedno z najstarsich klise. Hrdinu jeho davna laska kvoli jeho "prehresku" na x-rokov odmietne. Medzitym tento preskaka mozne i nemozne, a ked uz-uz moze opat zacat "novy zivot", ta, co ho cele casy odmietala ho zrazu oslovi a apeluje na jeho byvale city..on samozrejme nemoze inak, urobit este "tu, naozaj uz poslednu vec". Teda zahodit sancu na novy zivot a idealne heroicky chcipnut. :D Napriek krvakom a brutalite je toto vlastne romanticky serial. :) Inak scena s "ludskym tlmicom" bola inovativna. Smekam. Hoci samozrejme popiera fyziku. Zaver prekvapil, Sean je "lstivy". Zeby Eliott = "wild card"? Viem si predstavit poriadnu revenge-liniu. Obcas nas v tejto druhej serii ako divakov podcenuju. 68%