Posledné recenzie (4 333)
Oni - Day 3 (2021) (epizóda)
"....some bitch kill MY dog, I MIGHT get curious". :) Skoda, ze nezostava len pri stvarneni doby a stvarniny samotneho rasizmu. Tvorocia ale podarenej rodinke este nadelia aj vsetky mozne dusevne poruchy. Chudaci ctihodni obcania pokojnej bielej komunity. :D "Korektne" napisene: tazko sa im moze pokojne spolunazivat s mentalnymi problemami na oboch stranach. Ako experiment vsak zaujimave. Hororova linia s dievcatkom mi na chvilocku pripomenula vynikajuci The Haunting of Hill House. Tento kusok je vsak na mile vzdialeny. Zvlast atmosferou. Hoci ocinove halucinacie na novom pracovisku obcas zafungovali.
Súkromné očko (1993)
Zial, v sucanosti uz takmer nepozeratelne a komixu sa tu prakticky nedrzi, holt ale i legendy, Jackie je jedna z najvacsich, maju svoje slabsie momenty. :) Ak vsak mozete preafektovany "humor" v azijskej kinematografii - zvlast v 90tkach..mozete to stravit. Neodporucam.
Opičí človek (2024)
Genericka, x-krat prevarena "vybijacka". Odvtedy, co sa americki tvorcovia nechali ohurit remeslom niektorych azijskych producentov martial-art filmov a zistili, ze to prilaka priemerneho divaka a teda peniazky, je mnohokrat vysledkom uplna scenaristicka blbina s efektnymi subojmi. Za tie roky som si vsak zvykol ocenovat skor autenticitu a nie "coolovost" a hlusinu. Patel je fajn a ani producentsky to ako prvotina nie je prepadak, ale natocit gulas Ong-baka, John-Wicka, Extraction a dalsich akcakov nepokladam za umenie, ze originalnu zabavu. Slabota s citelne prestrelenou s minutazou. Nuda.