Recenzie (253)
Marley a ja (2008)
Film vkusně kombinuje veselé i dojemné scény a i když je jeho děj poměrně jednoduchý a lehce předvídatelný, tak tady mi to vůbec nevadilo a 4* si rozhodně zaslouží, hlavně za neskutečně dojemný konec. Povedené herecké výkony předvedli oba hlavní hrdinové v podání Owena Wilsona a Jennifer Aniston a také Alan Arkin jako Johnův šéf.
Percy Jackson: Zlodej blesku (2010)
V posledních letech se do kin dostalo mnoho filmů s historickou tématikou, jako třeba Trója, Král Artuš nebo Království nebeské. Ale nový film Percy Jackson: Zloděj blesku se na historii, konkrétně na báje o řeckých bozích, dívá zase trochu jinak. Příběhy o nesmrtelných bozích byly přesunuty do současnosti, což filmu dodává nejen na atraktivnosti, ale i na zábavnosti. Filmu totiž překvapivě nechybí velké množství vtipných scén a dialogů. Nechybí ani pár bojových scén, které mají slušnou choreografii a jsou velmi dobře natočené. Speciální efekty jsou také na vysoké úrovni, ale to už není dnes nic neobvyklého. Výkony herců a hereček v hlavních i vedlejších rolích jsou povedené a všechny poměrně vyrovnané. Chris Columbus tak ukázal, že jeho filmu mohou zaujmout nejen mladší publikum... Celkově jde o velmi dobrý a slušně natočený film s dějovou liní podobnou Harry Potterovi... Takže 90%, ale dávám 4*.
Mrázik (1964)
I když jsem Mrazíka viděl minimálně padesátkrát, podívám se na něj klidně znova, ale jen v období kolem Vánoc... Naprosto dokonalý dabing. Poslední dobou mě už ale tolik nebaví...
Doba ľadová 3 (2009)
Pěkně autorsky i technicky ztvárněná podívaná, která určitě nadchne nejen dětské diváky. Kvalitní český dabing se pak postará o další zábavu navíc, a to hlavně díky lenochoud Sidovi, kterého mluví Jiřímu Lábusovi.
Monk (2002) (seriál)
Povedený, dobře a vtipně natočený seriál s hrdinou podobným detektivu Colombovi... také překvapí vždy velmi zajímavě vyřešenou pointou.
Big Brother (2005) (relácia)
Jeden z nejhorších televizních pořadů všech dob...
VyVolení (2005) (relácia)
Podobně jako Big Brother - jeden z nejhorších televizních pořadů všech dob...
Vyvolený (2000)
Povedený thriller s výbornými hlavními hrdiny, i když s občas zamotaným a komplikovaným dějem... a hlavně jako vždy výborným Brucem Willisem. Je to první Shyamalanův film, co jsem viděl a nebyl jsem vůbec zklamaný, takže dávám slušné 4*.
Monštrá vs. Votrelci (2009)
"I may not have a brain, gentlemen, but I have an idea." Svižná pohádková a animovaná komedie s dobrým scénářem a vtipnými gagy. Nejvíce se mi ale líbil nádherný hlas Reese Witherspoon, pro který určitě stojí za to film trochu nadhodotit. Ani ostatní postavy nebyly namluveny vůbec špatně, dost se mi líbil i Hugh Laurie. Zajímavé vyústění zápletky, možná, že by tvůrci tohoto filmu mohli natočit minimálně jedno (nebo i více) další pokračování. Lidi z Dreamworks opět divákům dokázali, že od nich vychází v podstatě jen kvalitní animáky, a sám doufám v to, že tomu tak bude i nadále.
Strážca (2006)
Velmi slušný akční film se skvělou trojicí Douglas-Sutherland-Longoria...