Recenzie (184)
Fallout - Konec (2024) (epizóda)
9/10 Všetky seriály alebo filmy natočené podľa hry si brali z hier len nejaký ten nápad, námet a podobne. Vačšinou je ťažké mať "props" rovnaké ako v hre, ale tu sa tvorcovia prekonali. Mám dojem že som pozeral animáciu k hre, nádhera. Dokonca aj miestami hudba ako z Fallout 1/2. Writing by chcel trocha prilepšiť, zámienka prečo opustit vault bola celkom slabá... hladanie vodného čipu alebo inej podobnej veci by bolo trocha viac praktické a uveritelnejšie. Ak to takto bude pokračovať, bude to pecka.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Je to film ktorý som videl až teraz, nikdy ma nezaujímal ale po úmrtí Fletcherovej som si ho dal do svojho "to do listu" , keďže som si ju obľúbil inde.No neviem... neviem kde presne sú kvality tohto filmu.Overall myšlienka, super. Ale musel som sa premáhať aby som to nevypol.Je dosť možné že v čase keď to vzniklo to bolo skvelé oproti iným filmom, dnes ma to však veľmi neoslovilo. Zlé to nebolo, ale rozhodne ani výborné. Takže "dobré" za 3.
Uncharted (2022)
Hernú sériu Uncharted mám rád, ale aj keby som nemal tak tento počin hraničí z odpadom.Prehnané použitie CGI a hlavne v miestach kde to v podstate netreba moje hodnotenie značne znižuje. Inak možno 2*
Spider-Man: Bez domova (2021)
Obrovský potenciál na veľký hit. Len pri písaní scenára zabudli použiť rozum. Dôvody prečo sa niektoré veci dejú sú pri najmenšom hlúpe a dajú sa vysvetliť uveritelnejším spôsobom. Marvelovky nemusím, možno aj preto hodnotím nízko.
Návštěvníci (1983) (seriál)
Skvelá klasika, komediálne sci-fi v rokoch 80 a 90 Češi vedeli spraviť dobre.
Top Gun: Maverick (2022)
Skvelý vizuál, farebný tón filmu verne kopíruje známeho predchodcu. Zhliadol som si pred tým aj originál aby som vedel lepšie hodnotiť, a teda musím povedať že je to ešte asi aj lepšie. Zábery z kokpitov vyzerajú veľmi dobre, trocha mi vadili digitálne upravené sklá na helmách pilotov, pôsobilo to trocha umelo ale dojem neskazilo.
Tri zlaté dukáty (2023) (TV film)
Pozeratelná moderná rozprávka. Je ale cítit slabší writing. Dať hlavnému hrdinovy priamo riešenie problému je prilis lazy
Ricky Gervais: SuperNature (2022) (relácia)
Lepsie ako Armageddon, ale nie o moc. It's funny because it's true. :)
Ricky Gervais: Armageddon (2023) (relácia)
Hovori dobre, ale vtipné je to málo. Neurazí, je to však skôr na zamyslenie ako na smiech.
Bobobóbo bóbobo (2003) (seriál)
Absurdita na "N"tú, obsahujúca extrémne množstvo referencií či už na iné anime alebo rôzne vtedy aj teraz aktuálne japoské ... situácie? kultúrne odlyšnosti? , tažko povedať. Rozhodne je to prakticky nekoherentné, crazy, zábavné. Povedal by som že je to taký "One Punch Man na steroidoch letiaci na rakete" Videl som zatiaľ len 3 epizody, ale môže to byť už len lepšie.