Obľúbené filmy (9)
Duna: Časť druhá (2024)
Duna (2021)
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Divergencia (2014)
Prci, prci, prcičky (1999)
Tuto sérii ja prostě miluju! Hlavně tento, 2., 4. a poslední film jsou absolutní špičkou. Příběh a charaktery jsou sice jednoduché a princip všech dílů je stejný. Ale sakra, ze středoškolské tematiky nejlepší. Nic na to nemá. Jedná se o můj jeden z nejoblíbenějších filmů!
Top Gun: Maverick (2022)
Toto je naprostá senzace. Jak Maverik hned první den rozdrtí všechny. Průběh filmu šel předpokládat. Ale konec? To jsem ztratil dech. Jak zachránil svého kolegu a ještě byl sestřelen. Jak se ve staré stíhačce snaží dostat zpět na loď. Nejlepší pasáže filmu. Díky tomu, že záběry ze stíhačky nejsou CGI dělá ty záběry fascinující a úžasné. Tom má nejlepší akční filmy. A toto je jeden z jeho TOPU. Scénář sice není nějak úchvatný, ale i přesto to má něco do sebe.
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
Nedá se popřít, že je to kopírování prvního dílu. Ale! Baví mě více než 1! Více ubližují Marvovi, protože tu bolest dokáže skvěle a lépe zahrát. A nové nápady na "dům bolesti". Navíc záporáci si vzali ponaučení s nástrah, které byly v prvním dílu (kliky, rožínání žárovek, kyblíky,...). Jedna z nejlepších komedii, co kdy byly natočeny! K nezaplacení.